Feedback
I.D.: 81293425

Relansare partiala procedura «Furnizare echipamente medicale, inclusiv operaţiunile de montaj şi punere în funcţiune (18 loturi)» în cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID 19 la nivelul Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin" Cod SMIS 141911

Data publicarii
26.04.23 Exista 15.480 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
33100000-1 44211100-3 33192210-7 48329000-0 38000000-5
Termenul limita pentru depunere:
30.05.23
Pretul estimativ:
1.588.995,63 RON - 1.588.995,63 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 26.04.23 Publicat la 04.05.23
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul viitorului contract îl reprezintă furnizarea de echipamente medicale împărţite în 7 loturi. Valoarea totală pentru cele 7 loturi este de 1.588.995,63 lei (fără TVA), valoarea estimată aferentă fiecărui lot în parte fiind detaliată atât în cadrul caietului de sarcini (tabelul nr. 1) cât şi în cadrul fişei de date a achiziţiei (cap.II.2.6). Specificaţiile tehnice aferente fiecărui produs în parte se regăsesc în fişe...
Obiectul viitorului contract îl reprezintă furnizarea de echipamente medicale împărţite în 7 loturi. Valoarea totală pentru cele 7 loturi este de 1.588.995,63 lei (fără TVA), valoarea estimată aferentă fiecărui lot în parte fiind detaliată atât în cadrul caietului de sarcini (tabelul nr. 1) cât şi în cadrul fişei de date a achiziţiei (cap.II.2.6). Specificaţiile tehnice aferente fiecărui produs în parte se regăsesc în fişele tehnice anexate caietului de sarcini. În aplicarea dispoziţiilor art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016, coroborat cu art. 103 alin. (2) din HG 395/2016, autoritatea contractantă stabileşte următoarele termene cu privire la solicitările de clarificări: Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari: - in a 10-a zi inainte de termenul limita stabilit in anuntul de participare pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor - 15 zile
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Relansare partiala procedura «Furnizare echipamente medicale, inclusiv operaţiunile de montaj şi punere în funcţiune (18 loturi)» în cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID 19 la nivelul Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin" Cod SMIS 141911 12.06.23
«Furnizare echipamente medicale, inclusiv operaţiunile de montaj şi punere în funcţiune (18 loturi)» în cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID 19 la nivelul Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin" Cod SMIS 141911 25.07.22
«Furnizare echipamente de protectie, produse igienizare si kit reactivi (14 loturi)» în cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID 19 la nivelul Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin" Cod SMIS 141911 27.06.22
«Furnizare echipamente de protectie, produse igienizare si kit reactivi (14 loturi)» în cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID 19 la nivelul Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin" Cod SMIS 141911 02.10.23
«Furnizare echipamente de protectie, produse igienizare si kit reactivi (14 loturi)» în cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID 19 la nivelul Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin” Cod SMIS 141911  
«Furnizare echipamente de protectie, produse igienizare si kit reactivi (14 loturi)» în cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID 19 la nivelul Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin” Cod SMIS 141911  
.Servicii de proiectare pentru fazele: Studii de teren (Studiu topografic vizat OCPI, Studiu geotehnic verificat la cerinţa Af), Studiu de fezabilitate (S.F.), studiu privind posibilitatea utilizării unor sisteme alternative de eficienţă ridicată, în conformitate cu prevederile Legii nr. 372/2005 privind performanţa energetică a clădirilor, Studiu preliminar la foc privind siguranţa la incendiu, parte componentă a studiului de fezabilitate, precum şi orice alte studii de specialitate relevante pentru buna funcţionare a obiectivului de investiţii "Palatul de Justitie Mehedinti" (Sedu Tribunal Mehedinti si Judecatoria Drobeta Turnu Severin), situat in municipiul Drobeta Turnu, Str. Serpentina Rosiori, nr. 1 -3, judetul Mehedinti, din cadrul Programului Naţional de construcţii de interes public sau social. 05.08.20
«Furnizare echipamente medicale, inclusiv operațiunile de montaj și punere în funcțiune (18 loturi)» în cadrul proiectului“Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID 19 la nivelul Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin” 09.09.21
«Furnizare echipamente medicale, inclusiv operațiunile de montaj și punere în funcțiune (18 loturi)» în cadrul proiectului“Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID 19 la nivelul Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin” 09.09.21
«Furnizare echipamente medicale, inclusiv operaţiunile de montaj şi punere în funcţiune (18 loturi)» în cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii de gestionare a crizei sanitare COVID 19 la nivelul Spitalului Judetean de Urgenta Drobeta Turnu Severin" 18.08.21