Feedback
I.D.: 3853430

RELANSARE CERERE DE OFERTĂ PENTRU ACHIZI?IA DE SERVICII DE ORGANIZARE ŞI FURNIZARE DE CURSURI VOCAŢIONALE PENTRU MIGRANŢI ÎN CADRUL PROIECTULUI - Sprijinirea programelor de repatriere voluntară asistată şi reintegrare (RVAR) în România (Contract RF/11.01-01.01/2013)

Data publicarii
02.10.14 Exista 694.942 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
79952000-2
Termenul limita pentru depunere:
15.10.14
 
 
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
RELANSARE CERERE DE OFERTĂ PENTRU ACHIZI?IA DE SERVICII DE ORGANIZARE ŞI FURNIZARE DE CURSURI VOCAŢIONALE PENTRU MIGRANŢI ÎN CADRUL PROIECTULUI - Sprijinirea programelor de repatriere voluntară asistată şi reintegrare (RVAR) în România (Contract RF/11.01-01.01/2013)
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitionare de servicii de concepere, dezvoltare, adaptare pagina web, achizi?ia, înregistrarea si închirierea domeniului, precum si între?inere a site-ului si actualizare a informatiilor postate pentru proiectul "Consolidarea cadrului pentru cre?terea calită?ii serviciilor publice si pentru sprijinirea dezvoltării la nivel local (SPC)” - cod SIPOCA 9” 20.07.16
Solicitare de oferte pentru achizi?ia de servicii de consultanţă constând în acordarea de asistenţă pe parcursul derulării procedurilor de atribuire a contractelor de servicii de asigurări 17.02.15
Achizi?ia de echipamente IT în cadrul proiectului “IMPLEMENTARE SISTEM INFORMATIC INTEGRAT ?I ACHIZI?IE ECHIPAMENTE TIC ÎN CADRUL S.C. POWER NET CONSULTING S.R.L.” 04.06.14
ACHIZI?IA DE ECHIPAMENTE DE STERILIZARE ?I DEZINFEC?IE ÎN CADRUL PROIECTULUI „DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII DE CERCETARE – DEZVOLTARE A SOCIETĂ?II CENTRUL DE DIAGNOSTIC ?I TRATAMENT PROVITA SRL” 23.10.15
Solicitare de oferte pentru achizi?ia de sta?ii radio de emisie/recep?ie pentru autoturism în bandă de frecven?e libere cu antenă radio 26.02.15
Achizi?ia de lucrări pentru "Platforme de depozitare ?i gospodărire a gunoiului de grajd ?i a de?eurilor menajere- în 7 localită?i”. 08.08.14
Achizi?ia consumabilelor pentru multifunc?ionalele ?i imprimantele aflate în gestiunea DGPCU 2016 20.04.16
Acord-cadru privind achizi?ia de servicii de transport aerian ocazional de pasageri, pe curse externe (interna?ionale) ?i servicii conexe ( servicii si rezervare si emitere bilete de tre pe curse internationale, servicii de rezervari hoteliere, servicii de transport de la/la aeroport si polite de asigurare de sanatate). 27.01.14
Solicitare de ofertă pentru achizi?ia de servicii de intretinere si executare a lucrarilor specifice zonelor verzi de la sediul Laboratorului pentru Incercari de Compatibilitate Electromagnetica si Testare a Echipamentelor Radio de la Prejmer 19.06.15
Achizi?ia de ”consumabile (materiale de birou)” pentru conferin?a de închidere a programelor RO 20 "Violen?ă domestică ?i violen?ă bazată pe deosebirea de sex”, RO 24 "Întărirea capacită?ii judiciare ?i cooperare” ?i RO 23 "Servicii corec?ionale, inclusiv sanc?iuni non-privative de libertate”, aferente Mecanismului Financiar Norvegian 2009-2014 27.10.17