Sistemul este desemnat înregistrării intrărilor şi ieşirilor de documente dintr-o instituţie/companie şi este proiectat să înlocuiască sistemul de registratură scriptic, într-o manieră intuitivă şi adaptată tehnologiilor actuale. Sistemul permite generarea şi întreţinerea registrelor sau subregistre pe departamente.
Implementarea programului de Registru intrări ieşiri asigura actualizarea procedurilor operaţionale a Stand...
Sistemul este desemnat înregistrării intrărilor şi ieşirilor de documente dintr-o instituţie/companie şi este proiectat să înlocuiască sistemul de registratură scriptic, într-o manieră intuitivă şi adaptată tehnologiilor actuale. Sistemul permite generarea şi întreţinerea registrelor sau subregistre pe departamente.
Implementarea programului de Registru intrări ieşiri asigura actualizarea procedurilor operaţionale a Standardelor de control intern managerial si ale principiilor acestora, aşa cum sunt definite de OMFP nr. 946/2005, astfel: "5.a.5) Condiţiile esenţiale ale procedurilor operaţionale stabilesc, printre altele, că acestea trebuie să fie scrise şi formalizate pe suport hârtie şi/sau electronic, simple şi specifice pentru fiecare activitate, actualizate în mod permanent şi aduse la cunoştinţa executanţilor şi a celorlalţi factori interesaţi."
Practic, implementarea programului asigura îndeplinirea condiţiilor de mai sus prin faptul ca informaţia este "formalizată", "actualizată" şi, prin atribuirea atat a originalului cât şi a răspunsului unui departament ales, este "comunicata", asigurand încadrarea în termenele legale.
De asemenea, la punctul 2.8 din Ordin se specifica modul de organizare tabelară a unei activităţi, aşa cum este recomandat de către legiuitor, iar Programul RegIT respecta pasii necesari unei activitati corecte si simplificate. "Se recomandă cuprinderea în procedura operaţională, sub formă tabelară, a modului de operare, unde pe verticală se pot c