Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze, conform referatului de necesitate al achiziţiei, următoarele registre intrare-ieşire: Registru intrare-ieşire 100 file - 10 bucăţi şi Registru intrare-ieşire 200 file - 10 bucăţi, având următoarele caracteristici: format B4, foi albe, 100 file şi 200 file, coperţi carton îmbrăcate în imitaţie piele, personalizat, inscripţionat cu etichetă autocolantă, cusut la cotor. Ac...
Consiliul Judeţean Maramureş doreşte să achiziţioneze, conform referatului de necesitate al achiziţiei, următoarele registre intrare-ieşire: Registru intrare-ieşire 100 file - 10 bucăţi şi Registru intrare-ieşire 200 file - 10 bucăţi, având următoarele caracteristici: format B4, foi albe, 100 file şi 200 file, coperţi carton îmbrăcate în imitaţie piele, personalizat, inscripţionat cu etichetă autocolantă, cusut la cotor. Achizitorul va pune la dispoziţia furnizorului toate datele necesare în vederea confecţionării registrelor. Eventualele greşeli de tipărire sau alte neconformităţi constatate vor fi suportate pe cheltuiala furnizorului şi vor fi remediate în termen de maxim 48 ore din momentul sesizării făcute de către achizitor. Prin acceptarea achiziţiei în SEAP, vă asumaţi că nu vă aflaţi în conflict de interese cu persoanele ce deţin funcţii de decizie în cadrul autorităţii contractante, JUDETUL MARAMURES conform listei ataşate, aşa cum este prevăzut la art. 59-60 din Legea 98/2016, privind achiziţiile publice.