Registratură electronică - Înregistrarea documentelor în Registratura Generală sau în unul dintre registrele secundare asigură gestionarea, clasificarea şi distribuirea.
*Registratură generală şi registre secundare
*Căutări, filtrări şi sortări,*Documente în lucru şi cu termen depăşit,*Nomenclatorul Arhivistic,*Nomenclatoare de emitenţi şi destinatari *Metadate,*Printarea şi exportarea documentelor,*Fişiere electronice,*Jur...
Registratură electronică - Înregistrarea documentelor în Registratura Generală sau în unul dintre registrele secundare asigură gestionarea, clasificarea şi distribuirea.
*Registratură generală şi registre secundare
*Căutări, filtrări şi sortări,*Documente în lucru şi cu termen depăşit,*Nomenclatorul Arhivistic,*Nomenclatoare de emitenţi şi destinatari *Metadate,*Printarea şi exportarea documentelor,*Fişiere electronice,*Jurnal de schimbări
*Acces securizat şi controlabil
Managementul documentelor - Gestionarea fluxului de lucru între compartimente, transmiterea de documente, stabilirea de niveluri diferite de acces şi verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor.
*Organigrama organizaţiei,*Gestionarea departamentelor,*Selecţia utilizatorilor*Traseul documentelor ,*Fluxurile documentelor,*Starea per departament
Portal e-G DESCRIERE - Solicitantul poate verifica online starea documentelor depuse. Formulare electronice - Cetăţenii pot trimite online către primărie cereri necesare pentru eliberarea de certificate fiscale, adeverinţe rol, autorizaţii, dar şi alte documente. Procesul respectă toate reglementările din OUG 38/2020. Completarea şi trimiterea se poate face de pe orice dispozitiv. Sesizări Online - Cetăţenii pot raporta online, de pe orice dispozitiv, diferite aspecte identificate pe raza localităţii. Sesizările sunt trimise către funcţionarii primăriei, urmând a fi soluţionate în cel mai scurt timp. Programări Online - Programarea online pentru audienţe,PE O DURATA