1. Registratură electronică - Înregistrarea documentelor în Registratura Generală sau în unul dintre registrele secundare asigură gestionarea, clasificarea şi distribuirea. *Registratură generală şi registre secundare,*Căutări, filtrări şi sortări,*Documente în lucru şi cu termen depăşit,*Nomenclatorul Arhivistic,*Nomenclatoare de emitenţi şi destinatari,*Metadate,*Printarea şi exportarea documentelor,*Fişiere electronice,*...
1. Registratură electronică - Înregistrarea documentelor în Registratura Generală sau în unul dintre registrele secundare asigură gestionarea, clasificarea şi distribuirea. *Registratură generală şi registre secundare,*Căutări, filtrări şi sortări,*Documente în lucru şi cu termen depăşit,*Nomenclatorul Arhivistic,*Nomenclatoare de emitenţi şi destinatari,*Metadate,*Printarea şi exportarea documentelor,*Fişiere electronice,*Jurnal de schimbări,*Acces securizat şi controlabil Managementul documentelor - Gestionarea fluxului de lucru între compartimente, transmiterea de documente, stabilirea de niveluri diferite de acces şi verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor. *Organigrama organizaţiei,*Gestionarea departamentelor,*Selecţia utilizatorilor,*Traseul documentelor,*Fluxurile documentelor,*Starea per departament
2. Portal e-Guvernare (acces cetateni la platforma electronica): Sesizări Online, Programări Online, Plăţi Online, Monitorul Oficial Local - Publicarea automată pe portal a registrelor şi informărilor publice din partea instituţiilor locale conform OUG nr. 57/2019 privind Codul Administrativ.
Valoarea contractului de prestari servicii este 10000 lei fara TVA si durata contractului este de 12 luni incepand din 15.04.2021-14.04.2022.