Regista - Registratura electronică, Managementul documentelor si Portal e-Guvernare
Registratură electronică - Înregistrarea documentelor în Registratura Generală sau în unul dintre registrele secundare asigură gestionarea, clasificarea şi distribuirea.
*Registratură generală şi registre secundare, *Căutări, filtrări şi sortări, *Documente în lucru şi cu termen depăşit, *Nomenclatorul Arhivistic ,*Nomenclatoare de emitenţi ...
Regista - Registratura electronică, Managementul documentelor si Portal e-Guvernare
Registratură electronică - Înregistrarea documentelor în Registratura Generală sau în unul dintre registrele secundare asigură gestionarea, clasificarea şi distribuirea.
*Registratură generală şi registre secundare, *Căutări, filtrări şi sortări, *Documente în lucru şi cu termen depăşit, *Nomenclatorul Arhivistic ,*Nomenclatoare de emitenţi şi destinatari, *Metadate
*Printarea şi exportarea documentelor, *Fişiere electronice ,*Jurnal de schimbări,*Acces securizat şi controlabil
Managementul documentelor - Gestionarea fluxului de lucru între compartimente, transmiterea de documente, stabilirea de niveluri diferite de acces şi verificarea stadiului de rezolvare a sarcinilor.
*Organigrama organizaţiei,*Gestionarea departamentelor,*Selecţia utilizatorilor,*Traseul documentelor,*Fluxurile documentelor,*Starea per departament
Portal e-Guvernare:
DESCRIERE: Verificare solicitări - Solicitantul poate verifica online starea documentelor depuse. Formulare electronice - Cetăţenii pot trimite online către primărie cereri necesare pentru eliberarea de certificate fiscale, adeverinţe rol, autorizaţii, dar şi alte documente. Procesul respectă toate reglementările din OUG 38/2020. Completarea şi trimiterea se poate face de pe orice dispozitiv. Sesizări Online - Cetăţenii pot raporta online, de pe orice dispozitiv, diferite aspecte identificate pe raza localităţii.