Feedback
I.D.: 80520714

Regia Autonomă “Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav RA" (în continuare “RA") intenţionează să organizeze o procedură de atribuire, în conformitate cu Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi servicii (în continuare “Legea nr. 100/2016"), privind concesionarea “Serviciilor de Retail

Data publicarii
04.04.23 Exista 132.649 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
55900000-9
Termenul limita pentru depunere:
24.04.23
 
 
Documente participare:
  1. Consultare piata.pdf
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav (în continuare “Aeroportul") este situat în Regiunea de Dezvoltare Centru a României urmând a deservi în principal judeţele Braşov, Covasna, Harghita şi zonele adiacente acestora, având o suprafaţă de 34.100 mp. La acest moment se preconizează că deschiderea Aeroportului pentru traficul aerian de pasageri va avea loc în luna iunie respectiv 15.06.2023. Nevoia desfăşurării prezent...
Aeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav (în continuare “Aeroportul") este situat în Regiunea de Dezvoltare Centru a României urmând a deservi în principal judeţele Braşov, Covasna, Harghita şi zonele adiacente acestora, având o suprafaţă de 34.100 mp. La acest moment se preconizează că deschiderea Aeroportului pentru traficul aerian de pasageri va avea loc în luna iunie respectiv 15.06.2023. Nevoia desfăşurării prezentei consultări de piaţă a fost determinată de lipsa la nivel naţional a unor practici unitare si abordări holistice privind încheierea de contracte de concesiune de servicii de retail in incinta aeroporturilor, serviciile de retail din aeroporturile naţionale fiind prestate de operatori economici independenţi unii de ceilalţi prin intermediul unor contracte diverse încheiate cu Regiile Autonome ce au în administrare aceste aeroporturi (de exemplu, acorduri de asociere în participaţiune sau contracte de închiriere). RA îşi propune să urmeze exemplul de succes oferit de marile aeroporturi internaţionale în ceea ce priveşte serviciile de retail, motiv pentru care intenţionează să desfăşoare o procedură de achiziţie prin licitaţie deschisă în conformitate cu Legea nr. 100/2016 privind concesiunile de lucrări şi servicii în vederea atribuire acestora unui singur operator economic. Aceste servicii vor include toate serviciile de retail ce se vor desfăşura în cadrul Aeroportului, respectiv: • Serviciile de tip "food and beverage"; • Servicii de vânzare cu amănuntul; • Servicii de vânzare cu amănuntul de îmbrăcăminte; • Servicii de vânzare cu amănuntul de produse alimentare, ţigări si băuturi; • Orice alte servicii de vânzare cu amănuntul, inclusiv servicii de vânzare produse cosmetice şi parfumuri. Astfel, RA intenţionează ca serviciile de retail din incinta Aeroportului să prezinte un concept comercial şi de marketing unitar şi comun care să reflecte, totodată, specificul zonei geografice în care este situat Aeroportul. Operatorul economic ce va fi desemnat câştigătorul viitorul procedurii de atribuire va proiecta, dezvolta, construi, finanţa, opera şi exploata spaţiile comerciale din incinta Aeroportului. Spaţiile din interiorul Aeroportului sunt orientative si pot suferi rectificari in urma vizitarii amplasamentelor (în mp): 877,61 mp SQM SUBTERANĂ PARDOSEALA 1ST ETAJ 1 Întreprinderi comerciale 877.61 55.90 95.14 726.57 Scopurile principale pe care RA intenţionează se le atingă prin concesionarea serviciilor de retail din incinta Aeroportului sunt următoarele: • Îmbunătăţirea experienţei generale de călătorie a pasagerilor; • Identificarea constantă a nevoilor pasagerilor şi implementarea soluţiilor pentru a răspunde la aceste nevoi; • Punerea la dispoziţia pasagerilor Aeroportului a unor servicii de retail (inclusiv “de food and beverage") de înaltă calitate, vizibile şi atractive din punct de vedere comercial, la preturi atractive si comparabile cu pieţe similare; • Maximizarea veniturilor non-aeronautice ale Aeroportului; • Asigurarea unei călătorii confortabile şi convenabile pentru călători; • Procese rapide pentru pasageri şi operaţiuni optimizate ale terminalelor pentru a genera activităţi comerciale; • Punerea în valoare a specificului cultural şi geografic local; • Concept comercial şi de marketing unitar; • Design biofilic a spaţiilor comerciale; • Implementarea unui concept de “Smart Airport"; • Spaţiu accesibil şi prietenos pentru persoanele cu dizabilităţi; • Diversitatea forţei de muncă; • Reducerea amprentei de carbon şi a impactului asupra mediului; • Soluţii de economisire a energiei electrice; • Implementarea unor soluţii "eco-friendly", inclusiv reciclarea deşeurilor, ambalaje ecologice, mobilier şi finisaje ecologice; • Implementarea unui sistem de feedback din partea consumatorilor. În vederea atingerii acestor scopuri, operatorul economic câştigător a viitoarei proceduri de atribuire va avea cel puţin următoarele responsabilităţi: i) Amenajarea din fonduri proprii a spaţiilor de retail din interiorul Aeroportului prin: • Obţinerea tuturor autorizaţiilor, avizelor, acordurilor necesare pentru amenajarea şi funcţionarea spaţiilor de retail; • Racordarea spaţiilor de retail la utilităţile existente în incinta Aeroportului; • Utilizarea unor materiale care să absoarbă zgomotele şi ecoul; • Utilizarea de materiale sustenabile. ii) Implementarea unui concept de “Smart Airport" care va include, de exemplu,: • Comandă şi livrare la locul pasagerului din Aeroport: Implementarea unei aplicaţii/soluţii IT prin care pasagerului să i se permită să efectueze comenzi direct “de pe scaun" de la spaţiile comerciale din Aeroport (inclusiv de la cele de “food and beverage"); • Implementarea unei aplicaţii/soluţii de IT prin care gradul de aglomerare a spaţiilor de retail să poată fi urmărită în timp real; • Implementarea unei aplicaţii/soluţii de IT care să permită pasagerilor rezervarea anumitor locuri din zonele de retail înaintea ajungerii la Aeroport; • Case de marcat “self service"; • Posibilitatea ca pasagerii să acceseze meniul spaţiilor “food and beverage" sau ofertele celorlalte spaţii comerciale prin scanarea unui cod QR; • Implementarea plăţii cu cardul în toate spaţiile de retail; • Implementarea unui sistem prin care consumatorii pot oferi feedback atât operatorului economic cât şi RA. iii) Asigurarea unui design a spaţiilor de retail care: • Să fie confortabil şi plăcut din punct de vedere estetic pentru client; • Sa ofere cat mai multe spatii de şedere în zonele de aşteptare; • Să ducă la scăderea nivelului de stres a pasagerilor prin includerea unui design biofil; • Să pună accent pe lumina naturală oferită de spaţiul Aeroportului; • Să reflecte concept unitar a tuturor spaţiilor de retail din incita Aeroportului; • Să pună în valoare specificul cultural şi geografic a zonei (A se vedea exemplul Aeroportului din Nice care a implementat în interior Aeroportului un concept care să reflecte atmosfera Rivierei Franceze); • Să includă scaune cu prize integrate şi porturi USB; • Să includă diferite tipuri de mese şi scaune (de exemplu, zone de şedere pentru familii); • Utilizarea un interior modular care poate răspunde cu uşurinţă oricăror modificări de flux de pasageri; • Să fie adaptabil, să permită ghidarea şi controlarea fluxului de pasageri; • Să fie accesibil şi prietenos pentru persoanele cu dizabilităţi, inclusiv în ceea ce priveşte mobilierul, scaunele, spaţiile sanitare, accesul şi mobilitatea în spaţiile comerciale, etc. iv) Asigurarea unui mix de branduri locale, naţionale şi internaţionale; v) Asigurarea unei diversităţi a spaţiile de “food and beverage" (inclusiv, restaurante de tip “fast food", “grab and go", “casual dining" şi cafenele; vi) Asigurarea unei diversităţii a spaţiilor de comerţ cu amănuntul, inclusiv spaţii de tip “duty free", comercializare produse cosmetice, produse de tip parfumerie, ţigări, tutun şi băuturi alcoolice; vii) Asigurarea unei forţe de muncă diverse, inclusiv: • 20% din viitori angajaţi ai operatorului economic vor fi recrutaţi din populaţia locală fără loc de muncă; • 30% din viitori angajaţi ai operatorului economic vor fi femei. viii) Implementarea unui sistem de verificare şi continuă dezvoltare calităţii care să includă: • Instruirea angajaţilor în tehnici de vânzare “upselling" şi “crosselling"; • Management proactiv; • Instruirea continuă a angajaţilor; • Servicii de curăţenie la standarde înalte; • Management al calităţii. ix) Asigurarea unor activităţi de marketing continue în vederea creşterii vânzărilor; x) Implementarea unui concept de “Green Airport", inclusiv prin utilizarea de: • Ambalaje “eco-friendly"; • Mobilier "eco-friendly"; • Utilizarea de materiale "eco-friendly", de înaltă calitate şi durabile; • Implementarea unor soluţii energetice "eco-friendly"; • Implementarea unor soluţii de reciclare a deşeurilor rezultate din activitatea de retail; • Crearea unor spaţii de retail sustenabile cu amprentă de emisii de carbon redusă; • Utilizarea de furnizori sustenabili şi "eco -friendly". • Soluţii de iluminat care asigura costuri de operare scăzute.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
FURNIZAREA SERVICIILOR BANCARE PENTRU PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE CU CARDUL  
Servicii de cazare si masa pentru participarea la competitii sportive si cantonamente pentru sportivii si staff-ul tehnic din cadrul ASOCIATIA CLUBUL SPORTIV FOTBAL CLUB BRASOV – STEAGUL RENASTE  
Creşterea eficienţei energetice şi modernizarea clădirii sediului Direcţiei Regionale Vamale Braşov (faza D.A.L.I) 22.12.21
Creşterea eficienţei energetice şi modernizarea clădirii sediului Direcţiei Regionale Vamale Braşov (faza D.A.L.I) 22.12.21
Proiectarea si executia lucrarilor de constructie pentru obiectivul de investitii "Dezvoltare retea de mobilitate urbana, integrata si conectata prin solutii de transport ecologic in zona Metropolitana Brasov Traseu 4.1 RACADAU-MALL AFI" 08.10.24
Proiectarea si executia lucrarilor de constructie pentru obiectivul de investitii " Dezvoltare retea de mobilitate urbana,integrata si conectata prin solutii de transport ecologic in zona Metropolitana Brasov Traseu 6 Faget-Grivitei-Mihai Viteazul 04.10.24
Proiectarea si executia lucrarilor de constructie pentru obiectivul de investitii "Dezvoltare retea de mobilitate urbana, integrata si conectata prin solutii de transport ecologic in zona Metropolitana Brasov Traseu 4.1 RACADAU-MALL AFI" 08.10.24
Proiectarea si executia lucrarilor de constructie pentru obiectivul de investitii " Dezvoltare retea de mobilitate urbana,integrata si conectata prin solutii de transport ecologic in zona Metropolitana Brasov Traseu 6 Faget-Grivitei-Mihai Viteazul 04.10.24
Proiectarea si executia lucrarilor de constructie pentru obiectivul de investitii "Dezvoltare retea de mobilitate urbana, integrata si conectata prin solutii de transport ecologic in zona Metropolitana Brasov Traseu 4.1 RACADAU-MALL AFI"  
Proiectarea si executia lucrarilor de constructie pentru obiectivul de investitii " Dezvoltare retea de mobilitate urbana,integrata si conectata prin solutii de transport ecologic in zona Metropolitana Brasov Traseu 6 Faget-Grivitei-Mihai Viteazul