Servicii de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări aferente obiectivului de investiţii: Regenerare urbană în municipiul Craiova prin revitalizarea zonei Corniţoiu(P.T. şi D.E, verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie), conform cerintelor caietului de sarcini nr. 88597/19.05.2021.
Parcul Corniţoiu este la momentul actual un spaţiu viran insalubru pe care lipsa inves...
Servicii de proiectare, asistenţa tehnică din partea proiectantului şi execuţia de lucrări aferente obiectivului de investiţii: Regenerare urbană în municipiul Craiova prin revitalizarea zonei Corniţoiu(P.T. şi D.E, verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie), conform cerintelor caietului de sarcini nr. 88597/19.05.2021.
Parcul Corniţoiu este la momentul actual un spaţiu viran insalubru pe care lipsa investiţiilor a permis apariţia vegetaţiei spontane cu o dezvoltare puternică favorizată şi de condiţiile de teren caracterizate prin declivităţi accentuate, existenţa unor izvoare (zona str. Pârâului), teren pe alocuri mlăştinos generat de prezenţa izvoarelor şi a pânzei freatice (spre str. Geroge Enescu) iar spre strada Toporaşi o platformă relativ plană neamenajată.
Prin prezentul proiect se propune valorificarea zonei prin amenajarea unui spaţiu coerent din punct de vedere peisagistic şi creerea de funcţiuni privind petrecerea timpului liber prin conectarea Străzilor Pârâului, Toporaşi, George Enescu s.a.m.d., fiind prevăzute lucrări de amenajare a acceselor şi promenadă (în mod special în zona străzii Pârâului), alei, platforme pentru amenajarea de locuri de joacă (în zona str. Toporaşi) pentru diferite grupe de vârstă, amenajări peisagistice prin plantări de arbori şi arbuşti pentru creşterea impactului vizual şi valorificarea poziţiei spaţiului verde, pentru creşterea calităţii vieţii.
Valoarea estimată a achiziţiei având ca obiect: "Regenerare urbană în municipiul Craiova prin revitalizarea zonei Corniţoiu(P.T. şi D.E, verificare tehnică de calitate, asistenţă tehnică, execuţie)", conform Deviz General, aprobat prin HCL nr. 372/2019 este de 7.985.567,00 lei (exclusiv TVA), fiind compusă din:
• Amenajare teren 2.607.064,22 lei, fără TVA;
• Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea terenului la starea iniţială 704.486,46 lei, fără TVA;
• Cheltuieli pentru relocarea /protecţia utilităţilor: 5.000,00 lei, fără TVA;
• Cheltuieli pentru asigurare utilităţi: 25.780,00 lei, fără TVA;
• Documentaţiile tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor: 1.000,00lei, fără TVA;
• Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie: 10.000,00 lei, fără TVA;
• Proiect tehnic şi detalii de execuţie: 300.000,00 lei, fără TVA;
• Asistenţa tehnica din partea proiectantului: 5.000,00 lei, fără TVA;
• Construcţii şi instalaţii: 3.646.292,65 lei, fără TVA;
• Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale: 33.508,80 lei, fără TVA;
• Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: 223.392,00 lei, fără TVA;
• Dotări: 267.605,00 lei, fără TVA;
• Organizare de şantier: 156.437,87 lei, fără TVA;
Suma aferenta cheltuielilor diverse şi neprevazute precizată în Devizul General, respectiv: 193.329,30 lei (exclusiv TVA) nu a fost inclusa în valoarea estimata a contractului, acestea putând fiind accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, in condiţiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului de achizitie publica, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art.221 din Legea nr.98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispozitiile legii.
Termene pentru depunerea/raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 16 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, autoritatea contractanta va răspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificari intr-o singura zi si anume în a 11-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor, printr-un răspuns consolidat, în măsura în care solicitările de clarificari sunt transmise în termenul precizat.