Investiţia ce urmează a fi realizată se află judeţul Hunedoara, în intravilanul satului Căstău, comuna Beriu. Traseul proiectat se desfăşoară pe trama stradala a comunei Beriu, strada Cucuis 2 pe sectorul 0+000 – 0+160 in lungime de L=160m. Strada Cucuis 2, traverseaza Valea Cucuis la km: 0+117.
Acesta este un pod cadru din beton armat monolit format din radier general in grosime de 80 cm, elevatii culei in grosime de 50 cm...
Investiţia ce urmează a fi realizată se află judeţul Hunedoara, în intravilanul satului Căstău, comuna Beriu. Traseul proiectat se desfăşoară pe trama stradala a comunei Beriu, strada Cucuis 2 pe sectorul 0+000 – 0+160 in lungime de L=160m. Strada Cucuis 2, traverseaza Valea Cucuis la km: 0+117.
Acesta este un pod cadru din beton armat monolit format din radier general in grosime de 80 cm, elevatii culei in grosime de 50 cm si placa in grosime de 40 cm, cu oblicitate stanga 52º.
Podul va avea o lungime totala de 10.4m.
Caracteristici tehnice ale podului peste Valea Cucuis:
- lungime totala 10,40m; latime pod: 7,45m (1x5m – carosabil + 1x1,0m – trotuar-( -(0.55+0.55+0.20+0.2)- grinzi parapet, bordura si spatiu parapet); deschideri 1x9,08m;
- structura cadru din beton armat; cota rosie ax proiectat: 250.18m; cota intrados pod proiectat: 249.50m; cota nivel debit Q1%: 248.09m; inaltime de libera trecere minima: 1,00m.
Căile de acces:
Rampele pod s-au proiectat pentru modernizare ca si strada secundara in mediul rural. Sectorul s-a proiectat, CONFORM ORDINULUI 1295 si 1296/2017, cu o banda de circulatie de circulatie, cu intensitatea traficului foarte redusa.
PROFIL TIP 1
- lungimea traseului amenajat: 45.6 m;
- latimea partii carosabile: 3,00 – 6,00 m
- latimea acostamentelor: var 0.5-1,8m
Soluţia adoptată pentru realizarea rampei la pod are în vedere prevederea unei structuri rutiere nerigide cu îmbrăcăminte din beton asfaltic pe partea carosabilă, constând din:
- strat de fundatie din balast – 20cm grosime;
- strat de baza din piatra sparta – 20cm grosime;
- strat de legatura din beton asfaltic BAD22,4 – 6cm grosime;
- strat de uzura din beton asfaltic BA16 – 4cm grosime.
Soluţia adoptată pentru realizarea podului are în vedere prevederea unei structuri cadru cu placa de beton armat monolita pe elevatii monolite din beton armat si fundatie radier cu legaturi de incastrare.
În lumina regulamentului privind “Stabilirea categoriei de importanta a constructiei" conform H.G.766/97 republicata in 2004 lucrarea se încadrează în categoria de importanţă “C" – constructii de importanta normală, conform tabel I.
Durata contractului va fi de maxim 72 luni (12 luni execuţie lucrări + 60 luni perioada de garanţie) de la emiterea ordinului administrativ de începere a lucrărilor, conditionată de constituirea garantiei de buna executie.
Maxim 12 luni executia lucrarilor (termen calculat de la ordinul de incepere a lucrarilor emis de catre beneficiar si pana la receptia la terminarea lucrarilor planificate, fara a se lua in calcul in acest termen eventualele perioade de suspendare a lucrarilor din conditii neimputabile executantului sau timpul alocat lucrărilor neprevăzute).
Valoarea estimată totală este: 2.541.697,79 lei defalcată astfel:
- 4.1 Constructii si instalatii – 2.524.581,34 lei;
- 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de santier – 17.116,45 lei;
Durata de garanţie acordata lucrărilor va fi de minim 60 luni.