Contractul are ca scop executia lucrarilor de construire pentru obiectivul de investitie: "Refacere infrastructură rutieră din comuna Moldova- Suliţa, afectată de calamităţi în anul 2021, conform Hotărârii de Guvern nr. 992/17.09.2021"
Se vor realiza lucrati de reparatii pe drumurile comunale si vicinale din interiorul localitatilor Benia si Moldova Sulita, comuna Moldova Sulita, judetul Suceava. Se va interven...
Contractul are ca scop executia lucrarilor de construire pentru obiectivul de investitie: "Refacere infrastructură rutieră din comuna Moldova- Suliţa, afectată de calamităţi în anul 2021, conform Hotărârii de Guvern nr. 992/17.09.2021"
Se vor realiza lucrati de reparatii pe drumurile comunale si vicinale din interiorul localitatilor Benia si Moldova Sulita, comuna Moldova Sulita, judetul Suceava. Se va interveni punctual si in zona albilor raurilor Benia si Moldova acolo unde viiturile au Provocat pagube materiale si schimbari ale amplasamentului albiei. Documentul care sta la baza acestor lucrari de reparatie este procesul verbal de calamitati nr. 2702/19.07.2021, intocmit in urma calamitatilor produse in data de 16.07.2021.
Reparariile constau in asternerea unui strat de balast in grosime de 15 sau 30 cm si o latime de 4.00m pe drumurile afectate de calamitati. Premergator acestei etape, se vor efectua lucrari de sapatura, de indepartare cavalieri din pamant existenti, taluzari de mal, realizare rigola de pamant, lucrari de scarificare si reprofilare a drumului existent degradat, pentru a asigura o ampriza si un strat suport optim pentru stratul de balast ce va fi pus in opera.
In acest scop se vor executa lucrarile asa cum sunt prezentate in cadrul proiectului tehnic.
Durata de executie a lucrarii este de 12 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor.
Valoarea estimată este de 1.740.756,30 lei fara TVA, valoare eligibila stabilita dupa cum urmeaza:
Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.740.756,30 lei fara TVA, din care:
4.1 Constructii si instalaţii: 1.740.756,30 lei fara TVA
Documentatia pentru elaborarea prezentei oferte consta in PTh (parte scrisa si parte desenata), documentatie tehnica si Liste cu cantitati de lucrari care se pun la dispozitia potentialilor ofertanti in format electronic odata cu solicitarea de depunere a ofertei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in condiţiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabiltate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este de 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.