Feedback
I.D.: 78668996

Refacere 1 Pod pe DJ153C (Gurghiu) (HGR 698/2019)

Data publicarii
17.02.23 Exista 143.775 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45221111-3
Pretul estimativ:
3.946.855,81 RON - 3.946.855,81 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului îl reprezintă execuţia lucrărilor de construcţii pentru obiectivul "Refacere 1 Pod pe DJ153C (Gurghiu) (HGR 698/2019)" Conform proiectului tehnic se impune a se executa următoarele lucrări: • Realizarea podului nou cu: deschidere de 9,5 m, lungime de 11,50 m, două benzi de circulaţie, lăţimea părţii carosabile de 7,80 m, 2 culei din beton armat C25/30 fundate direct, având 16 grinzi de 10 m lungime di...
Obiectul contractului îl reprezintă execuţia lucrărilor de construcţii pentru obiectivul "Refacere 1 Pod pe DJ153C (Gurghiu) (HGR 698/2019)" Conform proiectului tehnic se impune a se executa următoarele lucrări: • Realizarea podului nou cu: deschidere de 9,5 m, lungime de 11,50 m, două benzi de circulaţie, lăţimea părţii carosabile de 7,80 m, 2 culei din beton armat C25/30 fundate direct, având 16 grinzi de 10 m lungime din beton precomprimat şi consolidarea structurii drumului prin refacerea terasamentului prin aşternere succesive de straturi de balast compactat cu grosime de 30 cm aşezate pe un strat de blocaj de piatră brută; • Terasamentul va fi protejat pe lateral de un pereu din beton C25/30 cu grosimea de 20 cm; • Circulaţia în perioada execuţiei se prevede a se desfăşura pe un drum ocolitor în lungime de 146 m, care va avea două benzi de circulaţie a câte 2,75 m şi acostamente de 2 x 0,75 m. Structura rutieră se va realiza din: 15 cm piatră spartă, 30 cm balast, 27 cm blocaj de piatră brută şi pământ stabilizat mecanic cu balast (înălţime variabilă). Pentru separarea straturilor de fundare şi înlesnirea îndepărtării sistemului rutier la finalizarea lucrărilor, între blocajul de piatră brută şi stratul de pământ stabilizat mecanic, se vor aplica fâşii de geotextil 300g/mp. În zonele în care pământul din patul drumului va fi necorespunzător pentru compactare, acesta se va excava şi se va înlocui cu straturi de pământ corespunzătoare realizării terasamentelor. Pe ambele părţi se vor amenaja şanţuri din pământ pentru evacuarea apelor pluviale, cu descărcare în pârâul Orşova. Între km 0+000 - 0+020 şi km 0+127 - 0+147 carosabilul drumului provizoriu va fi impermeabilizat cu două straturi de îmbrăcăminte bituminoasă (5 cm BAD22,4 + 4 cm BA16) în vederea reducerii cantităţii de noroi la revenire pe carosabilul DJ153C. • Pe traseu se vor amplasa două podeţe provizorii dintre care: o Un podeţ tubular Φ600 (km 0+004), din PEHD riflat L= 15,50 m la intrarea pe drumul provizoriu; o Un podeţ prin albia pârâului Orşova (km 0+075) realizat din 20 buc. prefabricate tip C3. • Devierea traficului pe drumul de ocolire se va desfăşura în ambele sensuri de circulaţie, cu viteză redusă. • Demolarea podeţului se va face prin mijloace preponderent mecanice. Elementele de suprastructură care se pot recupera, se vor transporta în depozitul indicat de beneficiar. Molozul se va transporta la cea mai apropiată groapă de gunoi. • Lucrările de săpătură la fundaţii culee se vor desfăşura în condiţii de gospodărire a apelor fiind necesare lucrări de epuizmente şi dirijarea apei în vederea creării condiţiilor de cofrare, armare şi betonare a fundaţiilor. • Grinzile prefabricate (16 buc.) tip T (întors) sunt grinzi pretensionate cu lungimea de L= 10 m, H= 0,42 m şi G= 3,325 to. Acestea se vor monta pe banchete, aşezate la o echidistanţă de 2 cm una lângă alta pe un strat de mortar M100 de 2 cm grosime. • La cofrarea, armarea şi turnarea betonului în placa de suprabetonare se va lua în considerare şi contrasăgeata grinzilor pretensionate tip T (întors) astfel încât să se asigure pantele longitudinale care vor dirija apele pluviale dinspre axul transversal al podului în exterior spre rampe. Dala de suprabetonare se va realiza din beton C30/37. Hidroizolaţia dalei de suprabetonare se va face cu ajutorul unor membrane autoadezive pe bază de bitum modificat, produse special în acest scop cu aplicare prin termosudare cu flacără. • Realizarea trotuarelor se va face cu ajutorul grinzii suport a parapetului de siguranţă. În grindă se vor îngloba şi plăcuţele de fixare a parapeţilor de siguranţă H4bW4. Se vor monta ţevile din polietilenă Φ100 mm în trotuare şi se va turna betonul C16/20 în trotuare. Peste betonul C16/20 se va aplica un strat de 3 cm asfalt turnat. • La realizarea rampelor, elevaţia culeelor între zidurile întoarse se va trata cu hidroizolant lichid pe bază de bitum în 2 straturi. Umplutura din spatele culeelor până la nivelul cunetei, între zidurile întoarse, se va face din balast compactat pe straturi cu maiul mecanic. Corpul drenului se va realiza din zidărie uscată de piatră brută de carieră negelivă, iar restul umpluturii va fi din balast. Structura rutieră adoptată pentru rampe se va aplica pe tronsonul km 13+395-13+515, pe o lungime de L= 120 m şi va fi rezistentă la îngheţ-dezgheţ: o 4 cm BA16 o 5 cm BAD22,4 o 15 cm Piatră spartă o 57 cm Balast • Pentru amenajarea albiei se vor executa următoarele lucrări: o Săpătură la aripile podului în amonte şi aval; o Turnarea fundaţiilor la aripi; o Armarea, cofrarea şi turnarea betonului în elevaţia aripilor; o Turnarea radierului din beton atât între culee cât şi între aripile podului. În vederea împiedicării afuierii radierului, acesta se va executa cu pinten din beton şi saltea de piatră brută la capete. Radierul se va realiza din beton C25/30 în grosime de 20 cm, armat cu plasă de sârmă 100 x 100 x 8 mm, prevăzut cu rosturi de dilataţie şi de contracţie. o Aripile podului se vor încastra pe 2 m în maluri, atât în aval cât şi în amonte. În dreptul şanţurilor de descărcare în elevaţie se vor monta 3 tuburi Φ400 din PEHD prin intermediul cărora apa din şanţuri se va evacua în pârâul Orşova. În vederea împiedicării refulării apelor în şanţuri se vor monta 3 vane stavilar 400 x 400 mm. EXECUŢIA LUCRĂRILOR Lucrările de execuţie aferente obiectivului "Refacere 1 Pod pe DJ153C (Gurghiu) (HGR 698/2019)" se vor realiza în conformitate cu prevederile proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie întocmite şi verificate. Notă: Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor este de: 9 zile. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar, complet şi fără ambiguităţi tuturor solicitărilor de clarificări prin publicarea răspunsului consolidat în Secţiunea "Listă clarificări, notificări şi decizii" aferentă anunţului de participare simplificat, cu 6 zile înainte de termenul limită stabilit în anunţul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor, cu condiţia transmiterii solicitării de clarificări în timp util. Potrivit prevederilor art.27 alin.(3) din HG nr.395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit în anunţul de participare simplificat, secţiunea I.3 "Comunicări". Valoarea totală estimată a contractului este de 3.946.855,81 lei fără TVA, defalcată după cum urmează: - Cheltuieli pentru obţinerea şi amenajarea terenului: 204.702,00 lei fără TVA din care: Amenajări pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială: 167.968,00 lei fără TVA Cheltuieli pentru relocarea/ protecţia utilităţilor: 36.734,00 lei fără TVA - Cheltuieli pentru investiţia de bază/Construcţii şi instalaţii: 3.619.201,88 lei fără TVA - Organizare de şantier 122.951,93 lei fără TVA din care: Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier: 122.951,93 lei fără TVA Cheltuieli conexe organizării de şantier: 0,00 lei. Cheltuieli diverse şi neprevăzute aferente lucrării, conform prevederilor H.G. nr.907/2016, cu modificările şi completările ulterioare, este de: 10% x (204.702,00 + 3.619.201,88) = 382.390,39 lei fără TVA. Acestea nu se ofertează putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului în condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu