Pentru consolidarea strazii se vor realiza lucrari de consolidare pe partea dreapta, cu refacerea structurii rutiere pe distanta de 43,00 m.
Lucrarile de refacere ale carosabilului se vor efectua pe lungime de 43,00 m, in sectiunea afectata de fenomenul de alunecare analizat, suprafata carosabila proiectata fiind de 220,00 mp.
Tipul si lungimile totale a elementelor de consolidare proiectate sunt dupa cum urmeaza:
- Fundati...
Pentru consolidarea strazii se vor realiza lucrari de consolidare pe partea dreapta, cu refacerea structurii rutiere pe distanta de 43,00 m.
Lucrarile de refacere ale carosabilului se vor efectua pe lungime de 43,00 m, in sectiunea afectata de fenomenul de alunecare analizat, suprafata carosabila proiectata fiind de 220,00 mp.
Tipul si lungimile totale a elementelor de consolidare proiectate sunt dupa cum urmeaza:
- Fundatie adancita de parapet cu piloti forati de diametru mare – 37,50 m lungime (5 tronsoane a cate 7,50 m)
- Rigola de acostament - 28,00 m lungime
- Rigola carosabila– 7,00 m lungime prevazuta transversal drumului la km 0+025
- Drenuri de interceptie, tip “drenuri in spic” – prevazute pe versantul aval, cu drenul central – colector proiectat la km 0+020
Noua structura rutiera este de forma:
- 35 cm strat de fundatie din balast
- 15 cm strat de fundare din piatra sparta
- 6 cm strat de uzura din beton asfaltic tip EB 16 rul 50/70
In vederea consolidarii versantului si implicit a str. Poienitei s-au proiectat urmatoarele lucrari:
-executia unui radier din beton armat pe piloti forati de diametru mare (coloane ? 1080 mm, L=12,00m) amplasat la marginea platformei strazii. Pilotii vor fi incastrati in stratul de argila marnoasa, partial consolidate.
-radierul din beton armat se va executa pe tronsoane de 7,50 m lungime, fiecare tronson.
In scopul protejarii malului drept, raman gabioanele existente din teren.