Feedback
I.D.: 36811705

Rechizite pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală-aparat propriu, conform caiet de sarcini,ataşat

Data publicarii
26.06.19 Exista 1.085.340 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30197000-6
Termenul limita pentru depunere:
03.07.19
Pretul estimativ:
87.711,40 RON - 87.711,40 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1088795.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Rechizite pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală-aparat propriu, conform caiet de sarcini,ataşat. Scrisoarea de intentie nr.A_APS 7906/26.06.2019, caietul de sarcini şi formularele sunt publicate pe site-ul ANAF in secţiunea Anunţuri de achizitie bunuri şi servicii. Vă rugăm să aveţi amabilitatea să ne transmiteţi/depuneţi oferta dumneavoastră, care trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii: A. Docume...
Rechizite pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală-aparat propriu, conform caiet de sarcini,ataşat. Scrisoarea de intentie nr.A_APS 7906/26.06.2019, caietul de sarcini şi formularele sunt publicate pe site-ul ANAF in secţiunea Anunţuri de achizitie bunuri şi servicii. Vă rugăm să aveţi amabilitatea să ne transmiteţi/depuneţi oferta dumneavoastră, care trebuie să conţină cel puţin următoarele informaţii: A. Documente de calificare: 1. Datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de identificare, CUI, Cont trezorerie), precum şi datele de contact ale persoanei desemnată în relaţiile cu ANAF; 2. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertei, în fotocopie semnată şi certificată pentru conformitate cu originalul, din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, codul C.A.E.N corespunzător activităţii care face obiectul prezentei achiziţii; 3. Oferta va fi însoţită de o declaraţie pe proprie răspundere privind: a. Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.164 din Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice – F1 b. Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 165 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice coroborat cu art.166 (2) din acelaşi act normativ.- F2 c. Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.167 din Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice – F3 d. Certificatul de atestare fiscală eliberat de organul fiscal central competent din care să reiasă neînregistrarea de obligaţii de plată restante bugetului general consolidat la data depunerii ofertei. 4. Disponibilitatea societăţii dumneavoastră de a furniza produsele solicitate. B. Oferta va conţine: 1) oferta financiară, va cuprinde preţul unitar în lei fără TVA şi cu TVA inclus, pentru fiecare produs, precum şi preţul total în lei fără TVA şi cu TVA inclus. Preţul total va include transportul şi livrarea produselor la sediul beneficiarului din Bucureşti, str. Apolodor, nr.17, sector 5. 2) oferta tehnică, prin care operatorul economic îşi asumă faptul că respectă în totalitate cerinţele beneficiarului. C. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 de zile. Criteriul aplicat în vederea atribuirii achiziţiei: preţul cel mai scăzut pentru fiecare produs dintre ofertele declarate admisibile şi care corespund în totalitate cu cerinţele din caietul de sarcini; nu se acceptă oferte alternative. VII.Termenul de furnizare al produselor solicitate va fi de 15 zile lucrătoare de la semnarea contractului/primirea comenzii.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Reactivi de laborator, materiale consumabile de laborator şi piese de schimb 13.04.20
Servicii de întreţinere şi reparare a instalaţiilor sub presiune, a seviciilor de verificare/reglare a supapelor de siguranţă, a serviciior de întreţinere CTA/chiller + ventiloconvectoare, curăţare coşuri de fum, precum şi achiziţia de piese de schimb în sediile A.N.A.F. 07.04.21
Mobilier Call Center tip linie 4 posturi izolat fonic, televizor LED Smart 65 inchi şi stand universal mobil display LCD/LED 14.08.19
Servicii de mentenanţă chiller CLINT (CHA/K786-P 11-110952/1), centrala termică şi ventiloconvectoare, şi trecerea instalaţiei de climatizare de pe încălzire pe răcire şi ulterior trecerea de pe răcire pe încălzire - pentrul anul 2020. 09.12.19
Achiziţionarea a 3 bucăţi cabine de pază pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – aparat propriu 19.11.19
Furnizare rechizite  
Produse pentru deparazitare externă şi internă pentru câini 21.01.20
Rechizite necesare pentru desfăşurarea activităţii în condiţii optime a personalului Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – aparat propriu. 11.05.18
Servicii de telefonie fixă şi fax pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală specificate în caietul de sarcini 07.12.18
Servicii de colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere/industriale la groapa de gunoi şi colectare selectivă a deşeurilor reciclabile, pentru sediile ANAF ianuarie-decembrie 2020, respectiv: LOTUL I, LOT II şi LOT III. 13.01.20