1. Datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont trezorerie), precum şi datele de contact ale persoanei desemnate să se implice în relaţiile cu ANAF.
2. Certificatul constatator emis de către Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertei, în fotocopie certificată pentru conformitate cu originalul, cu semnătura şi ştampila din care să re...
1. Datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont trezorerie), precum şi datele de contact ale persoanei desemnate să se implice în relaţiile cu ANAF.
2. Certificatul constatator emis de către Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertei, în fotocopie certificată pentru conformitate cu originalul, cu semnătura şi ştampila din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, codul C.A.E.N. corespunzător activităţii care face obiectul prezentei achiziţii.
3. Oferta va fi însoţită de următoarele documente de calificare:
a) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.164 din Legea nr. 98/ 2016 privind
achiziţiile publice – F1
a) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 165 din Legea nr.98/2016 privind
achiziţiile publice coroborat cu art.166 (2) din acelaşi act normativ – F2
b) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.167 din Legea nr. 98/ 2016 privind
achiziţiile publice – F3
c) Certificat de atestare fiscală eliberat de organul fiscal central competent din care să
reiasă neînregistrarea de obligaţii de plată restante bugetului general consolidat la momentul prezentării.
4. Disponibilitatea societăţii dumneavoastră de a furniza produsele solicitate.
1. Oferta financiară, exprimată în lei fără TVA şi în lei cu TVA. La elaborarea propunerii financiare, ofertanţii vor lua în calcul toate cheltuielile pe care le implică îndeplinirea obligaţiilor contractuale. În acest sens, autoritatea contractantă presupune că, în propunerea financiară depusă, ofertanţii au inclus costurile şi cheltuielile pe care le implică prestarea serviciilor care fac obiectul achiziţiei directe, în strictă concordanţă cu prevederile legale şi cu cerinţele din caietul de sarcini
2. Oferta tehnică va fi întocmită în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini.
C. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 zile.
Plata se va efectua în baza facturii, emisă după recepţie, fără obiecţiuni, în termenele convenite, prin virament, în contul de trezorerie al operatorului economic, în conformitate cu prevederile art. 6 din Legea 72/2013 privind măsurile pentru combaterea întârzierii în executarea obligaţiilor de plată a unor sume de bani rezultând din contracte încheiate între profesionişti şi între aceştia şi autorităţi contractante, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a celorlalte documente justificative aferente achiziţiei.
În cazul în care furnizorul nu-şi îndeplineşte, îşi îndeplineşte necorespunzător sau îşi îndeplineşte cu întârziere obligaţiile asumate, atunci beneficiarul are dreptul de a percepe penalităţi în cuantum de 0,1% pe zi de întârziere din preţul contractului.
Întârzierea plăţii datorate după termenul legal de plată, îl îndreptăţeşte pe furnizorul să solicite plata unei penalităţi de 0,1% din suma datorată, pentru fiecare zi de întârziere.