Feedback
I.D.: 27861921

Rechizite necesare pentru desfăşurarea activităţii în condiţii optime a personalului Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală – aparat propriu.

Data publicarii
04.05.18 Exista 701.538 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
30192000-1
Termenul limita pentru depunere:
11.05.18
Pretul estimativ:
100.558,00 RON
Documente participare:
  1. 6-ADV1007535.zip
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
1. Datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont trezorerie), precum şi datele de contact ale persoanei desemnate să se implice în relaţiile cu ANAF. 2. Certificatul constatator emis de către Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertei, în fotocopie certificată pentru conformitate cu originalul, cu semnătura şi ştampila din care să re...
1. Datele de identificare ale societăţii (adresă, număr de înmatriculare, CUI, Cont trezorerie), precum şi datele de contact ale persoanei desemnate să se implice în relaţiile cu ANAF. 2. Certificatul constatator emis de către Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul teritorial, valabil la data depunerii ofertei, în fotocopie certificată pentru conformitate cu originalul, cu semnătura şi ştampila din care să rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, codul C.A.E.N. corespunzător activităţii care face obiectul prezentei achiziţii. 3. Oferta va fi însoţită de următoarele documente de calificare: a) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.164 din Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice – F1 a) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 165 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice coroborat cu art.166 (2) din acelaşi act normativ – F2 b) Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art.167 din Legea nr. 98/ 2016 privind achiziţiile publice – F3 c) Certificat de atestare fiscală eliberat de organul fiscal central competent din care să reiasă neînregistrarea de obligaţii de plată restante bugetului general consolidat la momentul prezentării. 4. Disponibilitatea societăţii dumneavoastră de a furniza produsele solicitate. 1. Oferta financiară, exprimată în lei fără TVA şi în lei cu TVA. La elaborarea propunerii financiare, ofertanţii vor lua în calcul toate cheltuielile pe care le implică îndeplinirea obligaţiilor contractuale. În acest sens, autoritatea contractantă presupune că, în propunerea financiară depusă, ofertanţii au inclus costurile şi cheltuielile pe care le implică prestarea serviciilor care fac obiectul achiziţiei directe, în strictă concordanţă cu prevederile legale şi cu cerinţele din caietul de sarcini 2. Oferta tehnică va fi întocmită în conformitate cu cerinţele caietului de sarcini. C. Perioada de valabilitate a ofertei: minim 60 zile. Plata se va efectua în baza facturii, emisă după recepţie, fără obiecţiuni, în termenele convenite, prin virament, în contul de trezorerie al operatorului economic, în conformitate cu prevederile art. 6 din Legea 72/2013 privind măsurile pentru combaterea întârzierii în executarea obligaţiilor de plată a unor sume de bani rezultând din contracte încheiate între profesionişti şi între aceştia şi autorităţi contractante, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a celorlalte documente justificative aferente achiziţiei. În cazul în care furnizorul nu-şi îndeplineşte, îşi îndeplineşte necorespunzător sau îşi îndeplineşte cu întârziere obligaţiile asumate, atunci beneficiarul are dreptul de a percepe penalităţi în cuantum de 0,1% pe zi de întârziere din preţul contractului. Întârzierea plăţii datorate după termenul legal de plată, îl îndreptăţeşte pe furnizorul să solicite plata unei penalităţi de 0,1% din suma datorată, pentru fiecare zi de întârziere.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de mentenanţă chiller CLINT (CHA/K786-P 11-110952/1), centrala termică şi ventiloconvectoare, şi trecerea instalaţiei de climatizare de pe încălzire pe răcire şi ulterior trecerea de pe răcire pe încălzire - pentrul anul 2020. 09.12.19
Mobilier Call Center tip linie 4 posturi izolat fonic, televizor LED Smart 65 inchi şi stand universal mobil display LCD/LED 14.08.19
Furnizare rechizite  
Materiale de constructii pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală – aparat propriu 29.05.18
Servicii de întreţinere şi reparare a instalaţiilor sub presiune, a seviciilor de verificare/reglare a supapelor de siguranţă, a serviciior de întreţinere CTA/chiller + ventiloconvectoare, curăţare coşuri de fum, precum şi achiziţia de piese de schimb în sediile A.N.A.F. 07.04.21
Rechizite pentru Agenţia Naţională de Administrare Fiscală-aparat propriu, conform caiet de sarcini,ataşat 03.07.19
Reactivi de laborator, materiale consumabile de laborator şi piese de schimb 13.04.20
Produse pentru deparazitare externă şi internă pentru câini 21.01.20
Servicii de colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere/industriale la groapa de gunoi şi colectare selectivă a deşeurilor reciclabile, pentru sediile ANAF ianuarie-decembrie 2020, respectiv: LOTUL I, LOT II şi LOT III. 13.01.20
Servicii de colectare, transport şi depozitare deşeuri menajere/industriale la groapa de gunoi şi colectare selectivă a deşeurilor reciclabile, pentru sediile Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, pentru 12 luni, respectiv pentru perioada 01.01.2020 – 31.12.2020 09.12.19