Feedback
I.D.: 73375386

Realizarea unui sistem informatic integrat de management si monitorizare în domeniul agroalimentar (SIIMM)

Data publicarii
23.09.22 Exista 789.653 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
72212000-4 48000000-8 48981000-8 72230000-6 72250000-2 72260000-5
Termenul limita pentru depunere:
24.10.22
Pretul estimativ:
6.292.388,00 RON - 6.292.388,00 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 23.09.22 Publicat la 09.10.22 Publicat la 13.10.22
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii MADR de a elabora politici şi reglementări specifice în vederea implementării unui sistem strategic naţional pentru trasabilitatea şi integritatea produselor agroalimentare" se va realiza (respectiv se va dezvolta şi implementa) Sistemul Informatic Integrat de Management şi Monitorizare în domeniul agroalimentar - SIIMM, acesta reprezentând un sistem informatic care să furnize...
In cadrul proiectului "Consolidarea capacităţii MADR de a elabora politici şi reglementări specifice în vederea implementării unui sistem strategic naţional pentru trasabilitatea şi integritatea produselor agroalimentare" se va realiza (respectiv se va dezvolta şi implementa) Sistemul Informatic Integrat de Management şi Monitorizare în domeniul agroalimentar - SIIMM, acesta reprezentând un sistem informatic care să furnizeze date privind producţia, procesarea, depozitarea, comercializarea, consumul, bilanţul import/export, prognozele consum intern şi cerere-ofertă pe piaţă internă precum şi pe noi pieţe etc. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări cu privire la documentaşia de atribuire înainte de data limită de depunere a ofertelor: 18 zile. Autoritatea contractantă va răspunde la clarificări până în a-11-a zi înainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns al autorităţii contractante va respecta prevederile art. 161 din Legea nr. 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare. În cazul în care numărul de operatori economici care îndeplinesc criteriile de calificare este mai mic de trei (trei), inclusiv în cazul în care numărul de oferte admisibile este de 1 (una), autoritatea contractantă îşi rezervă dreptul de a continua procedura de atribuire numai cu acel operator economic care îndeplineşte cerinţele solicitate în vederea atribuirii prezentei proceduri. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 3.615.415,40 lei fără TVA. Caloarea estimată a celui mai mic contract subsecvent ce urmează a fi încheiat în cadrul acordului-cadru şi care vizează realizarea unor activităţi de asistenţă tehnică pentru o durată de execuţie estimată de 2 luni, are o valoarea estimată de 87.500,00 lei fără TVA. Valoarea vaximaă estimata a acordului - cadru este de 6.292.388 lei fără TVA, iar valoarea minimă este de 3.615.415,40 lei fără TVA. Cantităţile minime şi maxime aferente acordului - cadru, precum şi cantităţile aferente celui mai mare contract subsecvent se regăsesc detaliate în cadrul caietului de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
SERVICII DE PROIECTARE ŞI EXECUŢIE LUCRĂRI DE REPARAŢII STRĂZI, PARTE CAROSABILĂ ŞI TROTUARE ÎN MUNICIPIUL BUCUREŞTI 19.11.21
SUSPENDATA - PROIECTARE ŞI EXECUŢIE SEMNALIZARE RUTIERĂ ORIZONTALĂ ŞI VERTICALĂ PE STRĂZI AFLATE ÎN MUNICIPIUL BUCUREŞTI 01.11.21
PROIECTARE ŞI EXECUŢIE SEMNALIZARE RUTIERĂ ORIZONTALĂ ŞI VERTICALĂ PE STRĂZI AFLATE ÎN MUNICIPIUL BUCUREŞTI 01.11.21
Servicii mentenanţă preventivă şi corectivă (mentenanţă şi administrare soft şi bază de date, întreţinere şi rezolvarea incidentelor care pot apărea) şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-ONLINE – 2023-2025  
Furnizare de Cartuşe toner şi drum-uri pentru multifuncţionalele şi imprimantele din cadrul APIA Central - Lot 1 si Lot 2  
Servicii de mentenanţă preventivă, corectivă şi evolutivă pentru aplicaţia IPA-Online şi migrare date si configurare/restaurare servere de baza de date şi aplicaţii pe un mediu nou de test şi producţie  
Acord-cadru de furnizare brânzeturi şi lactate pentru componentele funcţionale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5. 18.09.23
Acord-cadru de furnizare brânzeturi și lactate pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5.  
Acord-cadru de furnizare brânzeturi și lactate pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5.  
Acord-cadru de furnizare brânzeturi și lactate pentru componentele funcționale din subordinea D.G.A.S.P.C. Sector 5.