Obiectele de investitie care fac obiectul prezentului contract de lucrari sunt, conform proiectului tehnic atașat,următoarele:Obiect
de investiție : PROMENADA Bârzava - Amenajarea de alei pietonale și piste pentru biciclete pe malurile râului BârzavaObiect
de investiție : PASARELE - Realizarea a 6 pasarele pietonale și de biciclete Prin prezentul proiect se dorește amenajarea
de promenade și piste de bicic...
Obiectele de investitie care fac obiectul prezentului contract de lucrari sunt, conform proiectului tehnic atașat,următoarele:Obiect
de investiție : PROMENADA Bârzava - Amenajarea de alei pietonale și piste pentru biciclete pe malurile râului BârzavaObiect
de investiție : PASARELE - Realizarea a 6 pasarele pietonale și de biciclete Prin prezentul proiect se dorește amenajarea
de promenade și piste de biciclete pe ambele maluri ale râului Bârzava pe o lungime de cca 4039 m. Din totalul de 4039 m propus
pentru amenajarea de promenade și piste de biciclete pe ambele maluri ale râului, cca. 1.125,00 m sunt reprezentați de trotuar
existent din beton asfaltic în stare de degradare, diferența fiind ocupată de spațiu verde și/sau aflate intr-o stare de degradare
avansată. Promenada este amplasată preponderent pe partea dreaptă a râului Bârzava ,cu excepția unei porțiuni scurte care
coboară în albia râului accesul fiind asigurat pe un ponton plutitor . Pe amplasamentele existente, în unele cazuri cu pasarele
existente vechi, aflate în stare de degradare avansată,care vor fi demolate, prin acest proiect și se propune realizarea
unor pasarele noi care vor traversa râul Bârzava, unind cele două maluri, cu scopul îmbunătățirii legăturii dintre zonele
urbane adiacente, a circulației pietonale și a cicliștilor. Continuitatea promenadei și a pistelor de biciclete peste râul
Bârzazva va fi asigurată prin 6 pasarele noi, cu structură metalică și o arhitectură deosebită, care le vor înlocui și completa
pe cele existente. Documentația de față se referă la posibilitatea realizării pasarelelor, cu deschideri care acoperă, pe
cât posibil în întregime, lățimea cursului de apă, utilizând tabliere metalice și infrastructuri din beton armat. De asemenea,
calea de circulație este realizată doar din materiale sintetice cu grosime redusă, aplicate direct peste tălpile superioare
din tablă de oțel care fac parte din structura/grinzile pasarelelor. Parapeții și elementele de iluminat precum și alte accesorii
se vor realiza tot din materiale metalice fixate sudat sau cu șuruburi de partea superioară a grinzilor/tablierelor metalice.
Pasarelele proiectate sunt destinate circulației pietonale, respectiv traficului de biciclete sise racordeaza cu traseele
cailor de circulatie adiacente. Racordarea căilor de pe pasarele cu pistele de biciclete și cu trotuarele adiacente se va
face prin intermediul unor dale de racordare din beton armat amplsate sub stratificația propusă a acestora.Toate terenurile
pe care se intervine in prezentul proiect sunt terenuri in intravilanul municipiului Reşiţa, fiind aflate in proprietatea/administrarea
municipiului.