Feedback
I.D.: 94551817

Realizarea componentei de infrastructură software a "Sistemului Next Generation 119" pentru extinderea facilităţilor oferite de serviciul telefonic 119

Data publicarii
14.03.24 Exista 748.643 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
48820000-2 39173000-5 32420000-3 48219500-1 32413100-2 72413000-8 72416000-9 30211300-4 72262000-9 32323000-3 32342100-3 30213200-7 30213000-5 30213100-6 32232000-8 38652120-7
Termenul limita pentru depunere:
22.03.24
 
 
Documente participare:
  1. Anexa nr. 1.docx
  2. Anexa nr. 2.docx
Locul realizarii:
Bucureşti
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS), prin Direcţia Achiziţii Publice intenţionează să iniţieze extinderea facilităţilor serviciului 119, număr destinat raportării cazurilor de abuz, neglijare, exploatare şi orice altă formă de violenţă asupra copilului. Prin aceasta se urmăreşte îmbunătăţirea eficienţei, accesibilităţii şi calităţii serviciului 119 pentru a răspunde mai bine nevoilor copiilor aflaţi în situaţii v...
Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS), prin Direcţia Achiziţii Publice intenţionează să iniţieze extinderea facilităţilor serviciului 119, număr destinat raportării cazurilor de abuz, neglijare, exploatare şi orice altă formă de violenţă asupra copilului. Prin aceasta se urmăreşte îmbunătăţirea eficienţei, accesibilităţii şi calităţii serviciului 119 pentru a răspunde mai bine nevoilor copiilor aflaţi în situaţii vulnerabile, respectiv dezvoltarea şi modernizarea instrumentelor digitale de alertare, identificare şi intervenţie pentru copii, asociate numărului unic naţional 119. În vederea extinderii facilităţilor serviciului 119 se vor achiziţiona atât infrastructură hardware cât şi elemente de infrastructură software (aplicaţii/module software, licenţe), prezenta cercetare de piaţă vizând doar infrastructura software. Obiectivul cercetării de piaţă Extinderea facilităţilor oferite de serviciul telefonic 119 prin dezvoltarea unor noi aplicaţii. Asigurarea unor aplicaţii şi programe suport pentru specialiştii implicaţi în gestionarea numărului unic 119. Aplicaţiile/modulele software care vor fi dezvoltate/achiziţionate vor avea suport tehnic de 5 ani (cerinţă minimă şi obligatorie). În funcţie de concluziile cercetării de piaţă, se va putea înscrie în caietul de sarcini posibilitatea acordării unui punctaj suplimentar pentru fiecare an de suport tehnic suplimentar ofertat faţă de minimul de 5 ani. Pentru înţelegerea necesităţii de extindere a facilităţilor sistemului informatic al 119 la nivel naţional, în Anexa nr. 1 sunt prezentate soluţii tehnologice de implementare (hardware şi software) menite să ofere o imagine cât mai completă asupra viziunii pe care autoritatea contractantă o are în vederea modernizării 119, însă obiectul consultării este reprezentat doar de componenta de infrastructură software. Soluţiile tehnologice de implementare (hardware şi software) înscrise în Anexa nr. 1 au caracter provizoriu, variantele finale urmând a fi incluse în documentaţiile de achiziţie, ulterior consultării pieţei. Cerinţele tehnice aferente modulelor software din Anexa nr. 1 au un caracter minim şi obligatoriu. În acelaşi timp, respectivele cerinţe/caracteristici nu sunt limitative, ofertantul având libertatea de a le dezvolta şi extinde conform soluţiei tehnice pe care o va propune spre a fi implementată, dar cu condiţia asigurării îndeplinirii în mod corespunzător cel puţin a nivelurilor de funcţionalitate/performanţă solicitate. Astfel, în consultarea de piaţă se pot prezenta de către operatorii economici soluţii având specificaţii superioare. Cerinţele minime şi obligatorii finale vizând toate aspectele tehnice şi funcţionale aferente infrastructurilor hardware şi software pentru extinderea facilităţilor oferite de serviciul telefonic 119 la nivel naţional, vor fi incluse în documentaţiile de achiziţie. Se estimează organizarea unei proceduri de achiziţie (defalcată pe loturi). Personalul Contractanţilor implicaţi în implementarea contractelor de achiziţie va fi supus procedurii de verificare de securitate de către structura de specialitate din cadrul STS. Termene estimate pentru realizarea şi implementarea componentei de infrastructură software: se estimează că în al doilea semestru al anului 2025 se va finaliza livrarea tuturor produselor software şi prestarea serviciilor aferente acestora.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Identificarea solutiilor de implementare a infrastructurii TIC si de securitate ale Cloud-ului Guvernamental la nivel IaaS si PaaS, livrarea de produse hardware si software TIC cu servicii de instalare,configurare,punere in functiune asociate, in cele 4 Centre de Date ale Cloud-ului Guvernamental 11.03.22
Livrarea de echip. tehnologice, inclusiv serv. şi lucrări de amenajare, instalare şi punere în funcţiune pt. cele 4 Centre de Date ale Cloud-ului Guvernamental, cu per. de garanţie şi suportul tehnnologic incluse pentru 10 ani, cu SLA de 4h la interventie 24/7/365 cu nr. nelimitat de intervenţii. 11.03.22
Obtinerea unei valorii estimate pt Soft Managmentul Documentelor 26.11.17
Achiziţionarea Serviciilor de întreţinere şi asistenţă tehnică hardware şi software pentru serverele aflate la nivel central, inclusiv pentru software-ul Oracle şi Quest Software instalat, cf Caietului de sarcini anexat si publicat pe www.mfinante.ro, rubrica achizitii_publice. 16.10.18
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software-ul de management de proiect 26.11.17
Obtinere de propuneri tehnice si finaciare in vederea achizi?ionari unui Software de management de proiect 02.02.18
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 30.08.21
Colectarea de opinii, sugestii sau recomandări în vederea pregătirii procedurii de atribuire pentru servicii de consultanţă şi dezvoltare software personalizat pentru dezvoltarea si implementarea unei soluţii informatice privind evidenţa personalului – SENEOSP 17.08.21
Obţinerea informaţiilor reale si actuale de la operatorii economici în domeniul serviciilor de inregistrare sistematica, informaţii necesare autorităţii contractante pentru a estima cât mai corect şi aproape de nivelul pieţei de profil, preţul serviciilor/ha. 23.03.20
Acord-cadru de furnizare echipamente şi aplicaţii informatice destinate modernizării infrastructurii hardware şi software a platformei comune TETRA 02.03.20