SEDIU PRIMARIE COMUNA MALDARESTI - rest de realizat
Realizarea retelelor necesare obiectivului, (Bransament electric, Bransamente si racorduri apa-canal)
INVESTIŢIA DE BAZĂ: Construcţii şi instalaţiile aferente acestora, Rezistenta, Arhitectura, Instalatii electrice , Instalatii sanitare , Instalatii termice, Demolari.
Montaj utilaje şi echipamente tehnologice: Instalatii electrice, Instalatii sanitare, Instalatii termice...
SEDIU PRIMARIE COMUNA MALDARESTI - rest de realizat
Realizarea retelelor necesare obiectivului, (Bransament electric, Bransamente si racorduri apa-canal)
INVESTIŢIA DE BAZĂ: Construcţii şi instalaţiile aferente acestora, Rezistenta, Arhitectura, Instalatii electrice , Instalatii sanitare , Instalatii termice, Demolari.
Montaj utilaje şi echipamente tehnologice: Instalatii electrice, Instalatii sanitare, Instalatii termice.
Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj: : Instalatii electrice, Instalatii sanitare, Instalatii termice.
Dotări Arhitectura
Active necorporale – Arhitectura
Organizare de şantier - Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier.
Cheltuieli conexe organizării de şantier.
Termenul pana la care entitatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari: a 6 -a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Atentie: Autoritatea contractanta NU are asigurata sursa de finantare pen tru toata suma aferenta valorii estimate. Aceasta este motivul pentru care se foloseste facilitatea oferita de clauza suspensiva. Sursa principala de finantare este Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice prin contracul nr. 12745 din 27.08.2015. care prin actul aditional nr. 5 prelungeste valabilitatea contractului pana la 31.12.2022.
Procedura de atribuire a contractului de achiziţie publică este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispoziţiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispoziţiile Legii nr. 98/2016 privind achiziţiile publice şi H.G. nr. 395/2016, cu modificările şi completările ulterioare, autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câştigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziţiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinaţie. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanţării, îşi rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condiţiile în care nu există o altă sursă de finanţare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupra existenţei unui asemenea prejudiciu. Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-i-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.