Valoarea estimata a achiziţiei este de 1.734.333,30 lei fără TVA. Prin întocmirea Studiului de Fezabilitate, Contractantul va trebui să prezinte o documentaţie ˮmaturăˮ, care să corespundă celei mai eficiente soluţii din punct de vedere tehnico – economic, pentru care să se aprobe asigurarea sursei de finanţare pentru implementarea obiectivului de investiţie.
Studiul de Fezabilitate va prezenta cea mai bună alternativă priv...
Valoarea estimata a achiziţiei este de 1.734.333,30 lei fără TVA. Prin întocmirea Studiului de Fezabilitate, Contractantul va trebui să prezinte o documentaţie ˮmaturăˮ, care să corespundă celei mai eficiente soluţii din punct de vedere tehnico – economic, pentru care să se aprobe asigurarea sursei de finanţare pentru implementarea obiectivului de investiţie.
Studiul de Fezabilitate va prezenta cea mai bună alternativă privind realizarea legăturii dintre reţeaua feroviară existentă şi Aeroportul Internaţional Traian Vuia Timişoara, pentru respectarea conformităţii standardelor şi asigurarea specificaţiilor tehnice de interoperabilitate pe teritoriul României.
Pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate, Contractantul este obligat să studieze şi să coreleze documentaţia pe care o va prezenta CNCF ˮCFRˮ-SA, cu toate studiile de prefezabilitate şi fezabilitate şi toate proiectele aflate în diferite faze de proiectare în faze de implementare ale Consiliului Judeţean Timişoara, Primăria Timişoara, ale CNCF ˮCFRˮ-SA, ale Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), cu Planul de Urbanism Zonal al Aeroportului Internaţional Traian Vuia Timişoara, PUG-ul aprobat al comunei Ghiroda, etc. şi legislaţia specifică în vigoare. Staţia Timişoara Est este cuprinsă în cadrul "Studiului de Fezabilitate pentru modernizarea liniei feroviare Caransebeş – Timişoara – Arad" al cărui beneficiar este CNCF ˮCFRˮ-SA. În momentul de faţă accesul la Aeroportul Traian Vuia Timişoara este asigurat numai printr-un drum cu doua benzi, situatie in care nu este asigurata fluenta corespunzatoare a transportului de marfa si de persoane. Prin realizarea legaturii feroviare dintre Aeroportul Traian Vuia Timişoara şi reteaua feroviara nationala prin Statia CF Timisoara Est se obtine eficientizarea transportului prin fluidizarea transportului de calatori cu efecte evidente asupra economiei. Prin intocmirea unui studiu de fezabilitate care sa ai aibă ca obiect asigurarea unei conexiuni feroviare intre Aeroportul Traian Vuia Timişoara şi reteua feroviara nationala prin Statia CF Timisoara Est este posibila studierea diferitelor posibilitati de realizare a acestora, compararea din punct de vedere financiar a variantelor propuse tinand seama si de beneficiu adus de fiecare dintre variante, pentru alegerea celei mai convenabile solutii. În studiul de fezabilitate se vor analiza variante care vor lua in considerare racordarea in linia CF 217 Timisoara Est-Radna si variante care vor prevedea un traseu nou de cale ferata racordat din Statia CF Timisoara Est. Entitatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări în a 8-a zi calendaristică înainte de data limită de depunere stabilita pentru depunerea ofertelor. Potenţialii ofertanţi vor depune solicitările de clarificări până în a 12-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Solicitările şi răspunsurile la solicitările de clarificări se vor derula exclusiv prin intermediul SEAP. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit.