Feedback
I.D.: 34610209

REABILITARE/MODERNIZARE SI CONSTRUIRE GRUP SANITAR, CENTRALA TERMICA, IMPREJMUIRE SI AMENAJARE CURTE PENTRU SCOALA GIMNAZIALA NR 1 DIN COMUNA DAIA, JUD GIURGIU

Data publicarii
18.03.19 Exista 14.123 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45210000-2
Termenul limita pentru depunere:
04.04.19
Pretul estimativ:
2.570.390,00 RON
Documente participare:
  1. 7-SCN1039832.zip
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrarile care fac obiectul prezentului contract sunt cele descrise in documentaţia de avizare a lucrarilor de intervenţii, componenta a documentaţiei de atribuire. Acestea vor fi detaliate în proiectul tehnic de execuţie realizat tot in baza acestui contract de achiziţie publica, respectând soluţia propusa in Memoriul Tehnic . Executantul va prezenta, la cererea achizitorului, dupa semnarea contractului, graficul de execuţ...
Lucrarile care fac obiectul prezentului contract sunt cele descrise in documentaţia de avizare a lucrarilor de intervenţii, componenta a documentaţiei de atribuire. Acestea vor fi detaliate în proiectul tehnic de execuţie realizat tot in baza acestui contract de achiziţie publica, respectând soluţia propusa in Memoriul Tehnic . Executantul va prezenta, la cererea achizitorului, dupa semnarea contractului, graficul de execuţie de detaliu, alcatuit in ordinea tehnologica de execuţie. În cazul in care, dupa opinia achizitorului, pe parcurs, desfaşurarea lucrarilor nu concorda cu graficul general de execuţie a lucrarilor, la cererea achizitorului, executantul va prezenta un grafic revizuit, in vederea terminarii lucrarilor la data prevazuta in contract. Graficul revizuit nu îl va scuti pe executant de niciuna dintre îndatoririle asumate prin contract. În cazul în care executantul intârzie inceperea lucrarilor, terminarea pregatirilor sau daca nu işi indeplineşte indatoririle prevazute, achizitorul este indreptaţit sa-i fixeze executantului un termen pâna la care activitatea sa intre in normal şi sa il avertizeze ca, in cazul neconformarii, la expirarea termenului stabilit ii va rezilia contractul. Achizitorul are dreptul de a supraveghea desfaşurarea execuţiei lucrarilor şi de a stabili conformitatea lor cu specificaţiile din anexele la contract. Parţile contractante au obligaţia de a notifica, in scris, una celeilalte, identitatea reprezentanţilor lor atestaţi profesional pentru acest scop, şi anume responsabilul tehnic cu execuţia din partea executantului şi dirigintele de şantier sau, daca este cazul, alta persoana fizica sau juridica atestata potrivit legii, din partea achizitorului. Executantul are obligaţia de a asigura accesul reprezentantului achizitorului la locul de munca, in ateliere, depozite şi oriunde işi desfaşoara activitaţile legate de indeplinirea obligaţiilor asumate prin contract, inclusiv pentru verificarea lucrarilor ascunse. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 6. In masura in care solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare au fost adresate in termenul prevazut in anuntul de participare simplificat, raspunsul autoritatii contractante la aceste solicitari va fi transmis cu 4 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de dirigenţie de şantier pentru proiectul “ Modernizarea infrastructurii de transport public pe coridorul de mobilitate urbană Estic al municipiului Giurgiu, cod SMIS 126027"  
Servicii de dirigenţie de şantier pentru proiectul “Modernizarea infrastructurii de transport public pe coridorul de mobilitate urbană Vestic al municipiului Giurgiu, cod SMIS 126026"  
Servicii de dirigenţie de şantier pentru proiectul "Modernizarea infrastructurii de transport public pe coridorul de mobilitate urbană central al municipiului Giurgiu"  
Asigurarea verificării execuţiei corecte a lucrărilor de construcţii (dirigenţie de şantier) pentru lucrarea „Modernizare drumul judeţean DJ 412C, Ogrezeni (DJ 412A) - Podişoru - Bucşani – Obedeni - Uieşti – Goleasca - DJ 601, 3,907 km ” – Proiectare (PAC, PT, DE, asistenţă tehnică, doc. avize/aco 20.09.18
REALIZARE TROTUARE IN COMUNA VALEA DRAGULUI ETAPA 2 (lucrare in continuarea etapei 1), JUDETUL GIURGIU  
Servicii de proiectare şi execuţie lucrări pentru obiectivul de investiţii " Modernizare DJ505 GOGOŞARI, km 17+168 – km 17+932 (km 17+941), 0,773 km "  
Definitivarea aspectelor tehnice şi financiare pentru demararea procedurii de achiziţie materiale consumabile şi birotică, necesare derulării activităţilor echipei de implementare a proiectului Restaurare, consolidare şi dotare "Muzeul Judeţean Teohari Antonescu", finanţat prin Granturile SEE 2014-2 14.12.20
Lucrari de amenajare si reparatii locuinte, igienizare locuinte si inlocuire garduri, folosind materiale ecologice, pentru 70 de gospodarii , COMUNA HERASTI, JUDETUL GIURGIU"  
Lucrari de amenajare si reparatii locuinte, igienizare locuinte si inlocuire garduri, folosind materiale ecologice, pentru 70 de gospodarii , COMUNA HERASTI, JUDETUL GIURGIU"  
Asigurarea verificării execuţiei corecte a lucrărilor de construcţii prin (dirigenţie de şantier) pentru lucrarea: „REABILITARE DJ401A BOLINTIN VALE - PALANCA, KM 46 + 765 - KM 50 + 000, 3,235 KM” 20.09.18