Feedback
I.D.: 57723966

Reabilitarea unitatilor de invatamant si infrastructura rutiera in municipiul Dorohoi – cod SMIS 125975 – proiectare

Data publicarii
08.06.21 Exista 114.410 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
71322000-1
Termenul limita pentru depunere:
25.06.21
Pretul estimativ:
541.973,15 RON - 541.973,15 RON
Documente participare:

Arata toate atasamentele...

    Publicat la 09.06.21 Publicat la 24.06.21
Locul realizarii:
Botoşani
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Prin contractul de servicii, se urmăreşte întocmirea PROIECTULUI PENTRU AUTORIZAREA EXECUTĂRII LUCRĂRILOR DE CONSTRUIRE (P.A.C.), PROIECT TEHNIC DE EXECUŢIE, DETALII DE EXECUŢIE (D.D.E.), DOCUMENTAŢII TEHNICE NECESARE ÎN VEDEREA OBŢINERII AVIZELOR/ACORDURILOR/AUTORIZAŢIILOR pentru: Reabilitarea unitatilor de invatamant si infrastructura rutiera in municipiul Dorohoi – cod SMIS 125975. În cazul contractului de prestări serv...
Prin contractul de servicii, se urmăreşte întocmirea PROIECTULUI PENTRU AUTORIZAREA EXECUTĂRII LUCRĂRILOR DE CONSTRUIRE (P.A.C.), PROIECT TEHNIC DE EXECUŢIE, DETALII DE EXECUŢIE (D.D.E.), DOCUMENTAŢII TEHNICE NECESARE ÎN VEDEREA OBŢINERII AVIZELOR/ACORDURILOR/AUTORIZAŢIILOR pentru: Reabilitarea unitatilor de invatamant si infrastructura rutiera in municipiul Dorohoi – cod SMIS 125975. În cazul contractului de prestări servicii, se vor întocmi documentaţii tehnice la următoarele faze: Proiectul Tehnic de Execuţie, Detalii de Execuţie, elaborare As-Build în colaborare cu executantul şi elaborarea Documentaţiei privind exploatarea, repararea, întreţinerea, urmărirea comportării în timp şi postutilizarea construcţiei. Având în vedere cele enumerate mai sus, operatorul economic va trebui să întocmească toate documentaţiile tehnice precizate în cadrul contractului de achiziţie publică de servicii de proiectare precizate la cap. II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achiziţiei/achiziţiilor. Acordarea asistentei tehnice atat in timpul executiei, cat si in perioada de garantie pana la receptia finala a lucrarilor pentru asigurarea executiei lucrarilor atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ, prin: i. Propunerea de modalitati de rezolvare a eventualelor neconformitati aparute pe toata perioada de derulare a executiei. ii. Raspunsul la solicitarile Autoritatii Contractante cu privire la orice sesizare in legatura cu neconformitati le si/sau neconcordantele constatate in proiect in vederea solutionarii acestora, ori de cate ori este necesar, pentru asigurarea conformitatii proiectului si atingerea nivelului de calitate stabilit. iii. Solutionarea neconformitatilor, defectelor si neconcordantelor aparute in fazele de executie, prin oferirea de solutii tehnice, cu acordul Autoritatii Contractante. iv. Urmarirea pe santier a utilizarii in executie a materialelor din proiect. v. Participarea la intalnirile Autoritatii Contractante cu una, mai multe sau toate partile implicate in derularea contractului de executie de lucrari, respectiv cu Dirigintele de santier, Inspectoratul de Stat in Constructii etc. vi. Raspunsul la notificarile emise de catre Dirigintele de santier, conform obligatiilor ce ii revin acestuia din urma, referitoare la aparitia unei situatii neprevazute. vii. Realizarea modificarilor aduse, din motive obiective, Proiectului, Caietelor de sarcini sau Listelor de cantitati, sub forma de Dispozitie de santier, numai in conditiile Contractului de proiectare si cu respectarea prevederilor legislatiei in domeniul achizitiilor publice, precum si a legislatiei privind calitatea in constructii. viii. Participare la fazele incluse in programul de control avizat ISC Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări din partea operatorilor economici: 6 zile până la data limită de depunere a ofertelor (în conformitate cu art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare şi art. 103 alin 1 din H.G. 395/2016 cu modificarile şi completările ulterioare). Termenul limită până la care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar şi complet solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire: 3 zile până la data limită de depunere a ofertelor (Conform prevederilor art. 161 alin. 2 din Legea 98/2016 cu modificările şi completările ulterioare).
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu