Strada 1 Decembrie - lungimea proiectată a străzi este de 1552 m, lăţimea părţii carosabile 7 m - 9 m. Partea carosabilă este încadrată de borduri mari existente, ele vor fi înlocuite în proporţie de 20 % din lungimea străzii.
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 1+207 L=1207m
De la km 1+207 la km 1+552 L=345m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 9m, lăţimi 2x4,5m în...
Strada 1 Decembrie - lungimea proiectată a străzi este de 1552 m, lăţimea părţii carosabile 7 m - 9 m. Partea carosabilă este încadrată de borduri mari existente, ele vor fi înlocuite în proporţie de 20 % din lungimea străzii.
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 1+207 L=1207m
De la km 1+207 la km 1+552 L=345m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 9m, lăţimi 2x4,5m între borduri
platformă 6m, lăţimi 2x3m între borduri
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 5 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul. 50/70
- reparaţii strat existent din mixtura asfaltică (aprox. 30% frezare, 20% plombare, egalizare 0-5 cm)
Strada Eternităţii - lungimea proiectată a străzi este de 310 m, lăţimea părţii carosabile 6 m - 12 m.
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+180 L=180m
De la km 0+180 la km 0+310 L=132m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 13,5m, lăţimi 4x3m
platformă 7,5m, lăţimi 2x3m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul. 50/70;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70;
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Brazi - lungimea proiectată a străzi este de 431 m, lăţimea părţii carosabile 5,5m
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+170 L=170m
De la km 0+170 la km 0+431 L=261m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 6,25m, lăţimi 2x2,75m
platformă 7m, lăţimi 2x2,75m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 5 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul. 50/70;
- reparaţii strat existent din mixtură asfaltică (aprox. 30% frezare, 20% plombare, egalizare 0-5 cm).
Structură rutieră casetă lărgire carosabil:
- 5 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul. 50/70;
- geocompozit cu rol antifisură 1m lăţime;
- 6 cm strat aducere la cota din BADPC 22.4 leg 50/70;
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Col. Nicolae Pipirescu - lungimea proiectată a străzi este de 280 m, lăţimea părţii carosabile 5,5m
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+008 L=8m
de la km 0+008 la km 0+050 L=42m
de la km 0+050 la km 0+280 L=230m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 7m, lăţimi 2x2,75m
platformă 12m, lăţimi 2x2,75m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul. 50/70;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Sistem rutier parcaje:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul. 50/70;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Mărăşeşti - lungimea proiectată a străzi este de 321m, lăţimea părţii carosabile 4m - 5,5m
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+160 L=160m
de la km 0+160 la km 0+200 L=40m
de la km 0+200 la km 0+321 L=121m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 7m, lăţimi 2x2,75m
platformă 5,05m, lăţimi 1x4m
platformă 5,05m, lăţimi 1x4m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul. 50/70;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Ciocârliei - lungimea proiectată a străzi este de 198 m, lăţimea părţii carosabile 4 m
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+198 L=198m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 4,75m, lăţimi 1x4m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 4 cm strat de uzură din mixtură asfaltică MAS 16;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Dimitrie Lemnea - lungimea proiectată a străzi este de 145 m, lăţimea părţii carosabile 4 m
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+145 L=145m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 4,6m, lăţimi 1x4m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul 50/70;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Subl. Sorin Dumitraş - lungimea proiectată a străzi este de 510 m, lăţimea părţii carosabile 7 m.
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+510 L=510 m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 7 m, lăţimi 2x3,5 m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 5 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul. 50/70;
- reparaţii strat existent din mixtură asfaltică (aprox. 30% frezare, 20% plombare, egalizare 0-5 cm).
Strada Doctor Danilov - lungimea proiectată a străzi este de 190 m, lăţimea părţii carosabile 4 m.
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+190 L= 190 m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 4,75 m, lăţimi 1x4 m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul 50/70;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Străchinescu - lungimea proiectată a străzi este de 189 m, lăţimea părţii carosabile 4 m.
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+110 L= 110 m
de la km 0+110 la km 0+189 L= 79 m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 4,75 m, lăţimi 1x4 m
platformă 5,5 m, lăţimi 2x2,75 m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul 50/70;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Vasile Telega - lungimea proiectată a străzi este de 310 m, lăţimea părţii carosabile 4 m.
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+112 L= 112 m
de la km 0+117 la km 0+315 L= 198 m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 4,75 m, lăţimi 1x4 m
platformă 6,25 m, lăţimi 2x2,75 m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul 50/70;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Zmeului - lungimea proiectată a străzi este de 138 m, lăţimea părţii carosabile 4 m.
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+138 L= 138 m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 4,75 m, lăţimi 1x4 m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul 50/70;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Cercetaş Hapaianu - lungimea proiectată a străzi este de 70 m, lăţimea părţii carosabile 4 m.
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+070 L= 70 m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 4,75 m, lăţimi 1x4 m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul 50/70;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Soarelui - lungimea proiectată a străzi este de 176 m, lăţimea părţii carosabile 4 m.
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+130 L= 130 m
de la km 0+130 la km 0+176 L= 46 m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 4,75 m, lăţimi 1x4 m
platformă 5,5 m, lăţimi 1x4 m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul 50/70;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Poetului - lungimea proiectată a străzi este de 130 m, lăţimea părţii carosabile 4 m - 5,5 m.
Profilele transversale aplicate: de la km 0+000 la km 0+045 L= 45 m
de la km 0+045 la km 0+073 L= 28 m
de la km 0+078 la km 0+120 L= 42 m
de la km 0+120 la km 0+130 L = 10 m
Lăţimile proiectate ale străzii în profil transversal sunt: platformă 7 m, lăţimi 2x2,75 m
platformă 4,75 m, lăţimi 1x4 m
platformă 7 m, lăţimi 2x2,75 m
platformă 6,25, lăţimi 2x2,75 m
Alcătuirea sistemului rutier aferent profilelor transversale:
- 4 cm strat de uzură din beton asfaltic BA 16 rul 50/70;
- 6 cm strat de legătură din beton asfaltic deschis cu pietriş concasat BADPC 22,4 leg. 50/70
- 12 cm strat de bază din macadam;
- 25 cm strat de fundaţie din balast 0-63 mm.
Strada Casin - - lungimea proiectată a străzi este de 260 m, lăţimea părţii carosabile 5 m.
Profilele