Prin executarea lucrarilor de reabilitare termica a cladirii se doreşte asigurarea condiţiilor corespunzatoare de confort termic a spatiilor interioare prin:
- consolidarea fisurilor zidariei prin injectare cu mortar de ciment sau rasini bicomponente, tesere, inlocuire zidarie locala sau camasuire locala functie de dimensiunea fisurii;
- realizare unei hidroizolatii prin injectare la baza peretelui;
- refacerea trotuarului...
Prin executarea lucrarilor de reabilitare termica a cladirii se doreşte asigurarea condiţiilor corespunzatoare de confort termic a spatiilor interioare prin:
- consolidarea fisurilor zidariei prin injectare cu mortar de ciment sau rasini bicomponente, tesere, inlocuire zidarie locala sau camasuire locala functie de dimensiunea fisurii;
- realizare unei hidroizolatii prin injectare la baza peretelui;
- refacerea trotuarului din beton armat cu latimea minima de 1m si panta spre exterior 5% prevazut cu cordon de bitum intre trotuar si cladire; se va reface pe toata latimea stratul de umplutura de minim 50 cm adancime din argila compactata pentru crearea unui ecran de protectie;
- desfacerea si refacerea tencuieli lor unde este deteriorata;
- înlocuirea usilor şi ferestrelor.
- izolarea termica a peretilor exteriori .
Pentru executarea termosistemului fatadelor, se vor realiza lucrari de desfacere si refacere a tencuielilor pana la caramida, respectiv BCA unde este deteriorata.
De asemenea se va demonta si tamplaria exterioara ( usi si ferestre) din lemn sau termopan.
Dupa îndepartarea finisajelor exterioare de pe fatadele cladirii, se va realiza termos stemul care sa respecte cerintele Raportului de Audit Energetic si a Normativul C107-2010 privind izolarea fatadelor.
Fatadele cladirii dupa ce vor fi termoizolate se vor finisa cu tencuiala decorativa de exterior rezistenta la intemperii si socuri mecanice în doua nuante (fatade şi soclu ).
Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit NU cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în devizul general, acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului, în conditiile prevazute la art.221 din Legea. nr. 98/2016 privind achizitiile publice.
Contractul cuprine o clauza de revizuire privind ajustarea pretului, reprezentând cheltuieli diverse si neprevazute, acordate în conditiile art. 221 din Legea nr. 98/ 2016.
Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 11
Termenul limita exprimat in numar de zile in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari este cu 7 zile inainte de depunerea ofertelor.
Valoarea estimată a achiziţiei de 1.589.890,80 lei, fara TVA cuprinde :
• Cap.1.1 deviz general – Amenjarea terenului – 29.330,00 lei
• Cap.1.3. deviz general – Amenajarea pentru protecţia mediului şi aducerea la starea iniţială – 44.002,00 lei
• Cap.2.1 deviz general – Cheltuieli utilităţi – 14.667,54 lei
• Cap. 4.1 deviz general – Constructii si instalatii – 912.138,62 lei
• Cap. 4.3. deviz general – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj – 554.616,00 lei
• Cap. 5.1 deviz general – Organizare şantier – 20.469,04 lei
• Cap. 6.1 deviz general – Probe tehnologice si teste – 14.667,60 lei