Prin documentaţia nr. 29 / 2021, faza PTh cu elemente de DALI, realizată de SC VIF ART CONSTRUCT S.R.L. pentru obiectivul "Reabilitarea si modernizarea străzilor nr. 62 şi 64 în oraşul Tăuţii Măgherăuş, jud. Maramures" s-a propus reabilitarea si modernizarea partii carosabile prin pietruire si imbracaminte bituminoasa elastica, asigurandu-se totodata si scurgerea apelor pluviale prin santuri triunghiulare betonate si po...
Prin documentaţia nr. 29 / 2021, faza PTh cu elemente de DALI, realizată de SC VIF ART CONSTRUCT S.R.L. pentru obiectivul "Reabilitarea si modernizarea străzilor nr. 62 şi 64 în oraşul Tăuţii Măgherăuş, jud. Maramures" s-a propus reabilitarea si modernizarea partii carosabile prin pietruire si imbracaminte bituminoasa elastica, asigurandu-se totodata si scurgerea apelor pluviale prin santuri triunghiulare betonate si podete unele noi si reabilitarea celor existente pentru aceste străzi.
Proiectul se incadreaza in prioritatile propuse de PUG iar terenul pe care se executa lucrarea este inclus integral in proprietatea publica a orasului Tautii Magheraus. Acest proiect este compatibil cu reglementarile de mediu nationale, precum si cu legislatia europeana in domeniul mediului, folosind standarde si proceduri similare cu acelea stipulate in legislatia europeana in evaluarea impactului la mediu, conform Directivei 85/337/CE amendata prin Directiva 97/11/CE
De asemenea proiectul respecta prevederile Legii 82/1998 pentru aprobarea OG 43/1997 privind regimul juridic al drumurilor si normele tehnice privind proiectarea, construirea, reabilitarea, modernizarea, intretinerea, repararea, administrarea si exploatarea drumurilor publice elaborate si aprobate prin Ordinul 45 /27.01.1998 al Ministrului Transporturilor.
Necesitatea realizarii lucrarilor rezulta pe de o parte din faptul ca zona studiata este intens locuita iar pe de alta parte, prin faptul ca dupa realizarea reabilitari acestor strazi , in zona se pot crea oportunitati de investitii pentru alte locuinte.
Necesitatea lucrarilor rezulta pe de o parte din faptul ca zona este locuita iar la data intocmirii proiectului sunt realizate lucrarile de legare la utilitati a locuitorilor din zona,
STRADA 62
- propusa pentru modernizare are o lungime 572,38 m: si va avea latimea platformei de - maxim 4metri cu o parte carosabila de 3 m acostament variabil pe partea din aval si rigola triunghiulara betonata pe partea din amonte cu descarcarea apei pluviale la capatul strazi in rigola existenta conform profilului transversal tip
Suprafata totala ocupata este de 2289.52 mp .
Structura rutiera propusa :
- 4 cm beton asfaltic B.A.16 conform AND 605
- 6 cm beton asfaltic B.A.D. 22.4 conform AND 605
- 20 cm piatra sparta amestec optimal conform SR EN 13242
- 20 cm balast conform SR EN conform STAS 13242
- geotextil
- 25-30 cm umplutura din pamant cu pietris,bolovanis,nisi psi piatra sparta – strat cilindrat
STRADA 64
-propusa pentru modernizare are o lungime 137,91m: si va avea latimea platformei de 3.5 m
cu o parte carosabila de 2.5 m acostament variabil pe partea din aval si rigola triunghiulara betonata pe partea din amonte cu descarcarea apei pluviale la capatul strazi in rigola existenta conform profilului transversal tip
Suprafata totala ocupata este de 550.44 mp
Structura rutiera propusa :
- 4 cm beton asfaltic B.A.16 conform AND 605
- 6 cm beton asfaltic B.A.D. 22.4 conform AND 605
- 20 cm piatra sparta amestec optimal conform SR EN 13242
- 20 cm balast conform SR EN conform STAS 13242
- geotextil
- 25-30 cm umplutura din pamant cu pietris,bolovanis,nisi psi piatra sparta – strat cilindrat