Feedback
I.D.: 263733

Reabilitarea si Extinderea statiilor de epurare din Judetul ARGES - CL 3

Data publicarii
22.08.13 Exista 141.436 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45232420-2
Termenul limita pentru depunere:
10.09.13
 
 
Documente participare:
  1. RFQ0072427001 Capitolul 0 Fise de date si formulare.rar.p7s
  2. RFQ0072427002 Capitolul 2 CS Cerintele Autoritatii Contractante.rar.p7s
  3. RFQ0072427003 Capitolul 1 Clauze contractuale obligatorii.rar.p7s
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Lucrarile de constructie pentru proiectarea si executia de lucrari pentru extinderea treptei de tratare tertiara la SEAU Bradu, pentru extinderea SEAU Costesti si pentru reabilitarea SEAU Topoloveni includ: a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru statia de epurare. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elabo...
Lucrarile de constructie pentru proiectarea si executia de lucrari pentru extinderea treptei de tratare tertiara la SEAU Bradu, pentru extinderea SEAU Costesti si pentru reabilitarea SEAU Topoloveni includ: a) Activitatile de proiectare fac referire la proiectul tehnic detaliat pentru statia de epurare. Proiectul va include printre altele toate documentele necesare (dupa cum ar fi memorii, desene, calcule etc.) pentru elaborarea Proiectelor Tehnice in conformitate cu legislatia nationala si orice documentatie necesara pentru obtinerea autorizatiilor de constructie. b) Elaborarea documentatiei necesare obtinerii autorizatiilor si avizelor necesare executiei. c) Lucrari de constructie. d) Furnizarea si montarea utilajelor si echipamentelor tehnologice. e) Testare si punere in functiune. f) Monitorizarea functionarii statiilor si acordarea de asistenta/consultanta personalului responsabil pe parcursul Perioadei de Notificare a Defectelor, atunci cand este necesar. g) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor de 12 luni conform conditiilor generale de contract. h) Instruirea personalului Beneficiarului si/sau Operatorului. Valoarea estimata a contractului, conform Devizului General aprobat este de 13.283.560,52 lei fara TVA, la care se adauga si procentul de 6,62%, reprezentand cheltuieli diverse si neprevazute in cuantum de 879.371,71 lei fara T.V.A. Precizam ca suma aferenta cheltielilor diverse si neprevazute va putea fi utilizata in ipoteza in care pe parcursul executiei contractului apar cheltuieli cu servicii/ lucrari, care nu reprezinta modificari substantiale ale contractului de achizitie publica si cu respectarea cadrului legal aplicabil la acel moment.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu