Prezenta procedura de atribuire a contractului are in vedere achizitionarea lucrarilor de executie pentru: "Reabilitarea, modernizarea si recompartimentarea cladirii Centrul de Primire a Copilului in Regim de Urgenta, judetul Constanţa, oras Constanta, str. Alunis nr. 4," lucrari privind:
- amenajarea terenului (gard si pavaje);
- acoperis;
- termoizolatie;
- instalatia de panouri solare;
- dotari (loc de joaca).
Obie...
Prezenta procedura de atribuire a contractului are in vedere achizitionarea lucrarilor de executie pentru: "Reabilitarea, modernizarea si recompartimentarea cladirii Centrul de Primire a Copilului in Regim de Urgenta, judetul Constanţa, oras Constanta, str. Alunis nr. 4," lucrari privind:
- amenajarea terenului (gard si pavaje);
- acoperis;
- termoizolatie;
- instalatia de panouri solare;
- dotari (loc de joaca).
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor conform Proiectului Tehnic si a Detaliilor de Executie si a caietului de sarcini şi include:
- achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuţia lucrărilor;
- orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară Contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
- transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc necesar pentru execuţia lucrărilor;
- orice testare şi testele relevante solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
- orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
- întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă;
- activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
- pregătirea oricărei documentaţii necesare Contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
o Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice). Planul calităţii pentru execuţie;
o Planul de control al calităţii;
o Certificările şi rezultatele testelor materialelor
- Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod cIar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiiIor suplimentare cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare, la toate solicitarile de clarificari primite cu 12 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.