Feedback
I.D.: 101575016

Reabilitarea garajului auto şi modernizarea sistemului de încălzire la Detaşamentul de pompieri Huedin

Data publicarii
19.08.24
Coduri CPV
45216000-4
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
A. ETAPA I - serviciile privind proiectarea lucrărilor, vor cuprinde: Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism nr. 02-551107 din 15.01.2021, emis în vederea elaborării DALI şi obţinerea autorizaţiei de construire respectiv obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T. (Ex: avize de ampl...
A. ETAPA I - serviciile privind proiectarea lucrărilor, vor cuprinde: Elaborarea documentaţiilor necesare pentru obţinerea/prelungirea avizelor, acordurilor, autorizaţiilor, studiilor solicitate prin certificatul de urbanism nr. 02-551107 din 15.01.2021, emis în vederea elaborării DALI şi obţinerea autorizaţiei de construire respectiv obţinerea avizelor necesare pentru derularea investiţiei la faza P.T. (Ex: avize de amplasament, autorizaţii de construire/desfiinţare, autorizări ISCIR şi puneri în funcţiune, planuri urbanistice, branşamente/racorduri, aviz I.G.S.U., lucrări provizorii, etc.); ATENŢIE: se vor lua în calcul şi eventualele studii de soluţie, proiecte de devieri de instalaţii, cercetări arheologice, etc. sau orice alte documentaţii sunt solicitate de autorităţile care eliberează avizele/acordurile/autorizaţiile. Elaborarea proiectului pentru autorizarea executării lucrărilor de construire (P.A.C./D.T.A.C), proiectului de organizare a execuţiei lucrărilor (P.O.E), proiectului tehnic de execuţie (P.T.) şi detaliilor de execuţie (D.E.), a scenariului de securitate la incendiu; Avizarea proiectului pentru autorizarea executărilor de construire se face de către M.A.I. – D.G.L. - Serviciul Patrimoniu Imobiliar şi Protecţia Mediului. Asigurarea verificării tuturor documentaţiilor tehnico-economice, a eventualelor dispoziţii de şantier emise pe parcursul derulării lucrărilor, a proiectului as-built prin verificatori de proiecte atestaţi M.D.L.P.A., pe domenii/subdomenii de construcţii şi specialităţi pentru instalaţiile aferente construcţiilor, alţii decât specialiştii elaboratori ai proiectului, conform prevederilor art. 22, lit. c) din Legea nr.10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările şi completările ulterioare; Asistenţă tehnică pe toată perioada de derulare a investiţiei din partea proiectantului; Certificat de performanţă energetică (acesta se va elabora ulterior execuţiei lucrărilor de către, un auditor energetic atestat); Documentaţiile necesare pentru realizarea branşamentelor/racordurilor la utilităţi – proiecte tehnice, studii de soluţie, avize, autorizaţii de construire, inclusiv obţinerea acestora, în conformitate cu CU. Elaborarea Devizului general conform HG 907/2016 privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice. NOTĂ: Ofertantul are obligaţia de a actualiza devizul general la finalizarea proiectului tehnic de execuţie în conformitate cu prevederile art. 10 alin. (4) din HG 907/2016, privind etapele de elaborare şi conţinutul-cadru al documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor/proiectelor de investiţii finanţate din fonduri publice, cu modificarile şi completările ulterioare şi art. 16 alin. (2) lit. b din Ordinul M.A.I. nr. 7/2019, privind stabilirea conţinutului – cadru şi avizarea documentaţiilor tehnico-economice aferente obiectivelor de investiţii noi şi/sau lucrărilor de intervenţii la construcţii existente, cuprinse în programele M.A.I. Avizarea documentaţiei Proiectului Tehnic de către M.A.I – D.G.L. – Consiliul Tehnico – Economic. B. ETAPA II – execuţia lucrărilor va cuprinde: Executarea tuturor lucrărilor de construcţii şi instalaţii conform documentaţiilor aferente proiectului tehnic de execuţie, întocmite în etapa I, testarea, finalizarea lucrărilor, recepţionarea, remedierea oricăror defecte oricăror neconcordanţe şi defecte rezultate în urma executării contractului, în termenul contractat. Racordarea la utilităţi – realizarea branşamentelor/racorduri în funcţie de consumurile rezultate în urma proiectării; ATENŢIE: Oferta va cuprinde toate etapele aferente obţinerii avizelor/acordurilor/autorizaţiilor, întocmirii proiectului tehnic, executării şi recepţionării lucrărilor, sens în care, se va lua în calcul şi timpul necesar realizării acestor lucrări, astfel încât la momentul recepţiei terminării lucrărilor, obiectivul de investiţii să fie funcţional. Furnizarea şi montarea/punerea în funcţiune de dotări, utilaje şi echipamente; Pregătirea personalului beneficiarului investiţiei în vederea utilizării echipamentelor furnizate în cadrul contractului. C. ETAPA III – etapa de finalizare a obiectivului de investiţii şi recepţia la terminarea lucrărilor va cuprinde: Autorizări ISCIR, puneri în funcţiune, calibrări, verificări metrologice ale utilajelor aferente investiţiei care impun avizare, autorizări, etc; Efectuarea probelor, testelor, încercărilor, punerea în funcţiune a instalaţiilor, recepţiilor lucrărilor executate pentru branşarea şi racordarea la utilităţile necesare funcţionării construcţiei, conform avizelor obţinute şi a documentaţiilor elaborate; Obţinerea Certificatului de performanţă energetică a clădirii, necesar conform prevederilor legale la recepţia la terminarea lucrărilor; Prezentarea documentaţiei as-built - care reprezintă actualizarea, pe parcursul execuţiei lucrărilor a documentaţiei întocmită la faza de proiect tehnic de execuţie, în conformitate cu modificările aduse construcţiei şi însuşite de specialiştii verificatori de proiecte şi/sau experţi tehnici, după caz, astfel încât, la finalizarea lucrărilor, proiectul să reflecte realitatea din teren, aşa cum este prevăzut în H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Participarea proiectantului la realizarea Cărţii tehnice a construcţiei, întocmită conform prevederilor H.G. nr.273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/18.05.2017; Participarea în mod obligatoriu a proiectantului şi executantului lucrărilor, la recepţia la terminarea lucrărilor, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Este obligatoriu ca proiectanţii obiectivului să elaboreze şi să prezinte comisiei de recepţie referatul proiectantului, conform prevederilor H.G. nr. 273/1994 modificată prin H.G. nr. 343/2017; Ofertantul are obligaţia de a lua toate măsurile necesare obţinerii în timp util
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Servicii de proiectare tehnică şi execuţie lucrări pentru obiectivul: Renovarea energeticǎ moderatǎ, modernizarea şi dotarea clădirii Palatului Administrativ al judeţului Cluj  
Execuţie lucrări de construcţii pentru obiectivul de investiţii "RENOVARE ENERGETICĂ APROFUNDATĂ A CLĂDIRII POLIŢIEI MUNICIPIULUI TURDA"  
Servicii de proiectare PTE+DE+CS si serv. de asistenta tehnica pt proiectul " Cresterea eficientei energetice in cladirea amplasata in str. Stefan cel Mare nr.6, mun. Turda jud. Cluj" 25.11.21
Servicii de elaborare a Documentaţiei de Avizare a Lucrărilor de Intervenţie (D.A.L.I), expertiză tehnică şi studii (geotehnic, topografic, istoric-arhitectural, altele), la imobilul monument istoric de categoria B de interes local- Palatul Administrativ al judeţului Cluj pentru implementarea proiectului: ,,Pregătire documentaţie tehnico-economică pentru reabilitarea, modernizarea şi dotarea clădirii Palatului Administrativ al judeţului Cluj, monument istoric de categorie B, cuprins în Lista Monumentelor Istorice la poziţia 739 14.09.20
Servicii de participare la recepţia la terminarea lucrărilor  
Amplasare placă memorială bronz „Dumitru Fărcaş”  
Contract de achiziţie publică de servicii şi execuţie, servicii la faza PT Proiect tehnic şi Detalii de Execuţie, Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata de executare a lucrărilor precum şi executarea lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Înfiinţare sistem de distribuţie gaze naturale în localităţile Aghireşu, Aghireşu-Fabrici, Arghişu, Băgara, Dâncu, Dorolţu, Inucu, Leghia, Ma  
Contract de achiziţie publică de servicii şi execuţie, servicii la faza PT Proiect tehnic şi Detalii de Execuţie, Asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata de executare a lucrărilor precum şi executarea lucrărilor pentru obiectivul de investiţii "Înfiinţare sistem de distribuţie gaze naturale în localităţile Aghireşu, Aghireşu-Fabrici, Arghişu, Băgara, Dâncu, Dorolţu, Inucu, Leghia, Ma 10.01.24
Servicii de proiectare, respectiv elaborarea Documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (D.A.L.I.) privind obiectivul de investitii "Reamenajare şi modernizare sediu A.J.F.P. CLUJ (D.A.L.I.)".  
,,Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru modernizarea liniei de cale ferată Coşlariu – Cluj-Napoca"