Feedback
I.D.: 41716901

Reabilitarea exterioara si interioara sediu DGASPC Bihor si amenajare curte interioara

Data publicarii
03.02.20 Exista 156.073 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
1.903.462,00 RON - 1.903.462,00 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de servicii de proiectare si executie de lucrari pentru modernizare sediu DGASPC Bihor, amenajare curte si parti exterioare. I. Serviciile solicitate sunt: - Realizarea documentaţiei tehnico-economice pentru fazele: Proiect tehnic, Detalii de execuţie PAC, PAD, POE, PTE, DDE) inclusiv servicii de verificare tehnică de cătr...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de servicii de proiectare si executie de lucrari pentru modernizare sediu DGASPC Bihor, amenajare curte si parti exterioare. I. Serviciile solicitate sunt: - Realizarea documentaţiei tehnico-economice pentru fazele: Proiect tehnic, Detalii de execuţie PAC, PAD, POE, PTE, DDE) inclusiv servicii de verificare tehnică de către verificatori atestaţi, Documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor, Planul de securitate şi sănătate, Documentaţia privind exploatarea, întreţinerile şi reparaţiile şi Proiectul de urmărire privind comportarea în timp. - Contractantul este obligat să prezente în cadrul proiectului tehnic de execuţie, formularele F1-F5 (Centralizatoarele, listele cuprinzând cantităţile de lucrări) completate cu preţuri unitare şi valori, care devin formulare pentru devizul ofertei şi vor fi utilizate pentru întocmirea situaţiilor de lucrări executate, în vederea decontării. - Asigurarea asistenţei tehnice pe perioada de execuţie, participarea la recepţie şi la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei. II. Executie lucrarilor de modernizare sediu conform DALI si a proiectului tehnic ce va fi elaborat . Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru lucrarii si cantitatile de lucrari care se solicita a fi executate, precum si aspectele de natura tehnica care trebuie avute in vedere la elaborarea proiectului tehnic si executia de lucrarilor sunt cuprinse in DALI, anexa la Caietul de sarcini.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
CONSTRUIRE SEDIU CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE PENTRU PERSOANE CU DIZABILITATI CICHID  
Servicii de proiectare – elaborarea documentaţiilor tehnico-economice fazele D.T.A.C., PT+CS, DE, a studiilor de teren necesare, asistenţei tehnice din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor si execuţie lucrări de C+M pentru realizarea obiectivul de investiţii: "SEDIU SISTEM DE GOSPODĂRIRE A APELOR BIHOR, JUDEŢUL BIHOR" - rest de executat  
Servicii de proiectare la faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii (P.T. +D.E+D.T.A.C.+D.A.A.+ D.T.O.E. ), asistenta tehnica din partea proiectantului ,, MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 174 KM 0+000-KM 7+800 SI MODERNIZARE STRADA IN LOCALITATEA LORAU, COMUNA BRATCA, JUD. BIHOR.” 21.03.18
Servicii de proiectare la faza proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii (P.T. +D.E+D.T.A.C.+D.A.A.+ D.T.O.E. ), asistenta tehnica din partea proiectantului ,, MODERNIZARE DRUM COMUNAL DC 174 KM 0+000-KM 7+800 SI MODERNIZARE STRADA IN LOCALITATEA LORAU, COMUNA BRATCA, JUD. BIHOR.”  
Servicii de proiectare (fazele D.T.A.C., D.T.O.E., PT +CS +DE), a studiilor de teren necesare, a documentaţiilor tehnice necesare în vederea obţinerii avizelor sau acordurilor, precum şi asistenţă tehnică din partea proiectantului pe durata execuţiei lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţii "AMENAJARE VALEA SIGHIŞOARA, JUD. ARAD, ETAPA A II-A"  
Servicii de proiectare tehnică – elaborarea documetaţiilor tehnico-economice fazele D.T.A.C., PT+CS, DE, a studiilor de teren necesare si a asistenţei tehnice din partea proiectantului pe parcursul execuţiei lucrărilor pentru realizarea obiectivului de investiţii: "AMENAJARE VALEA CĂLATA, JUDEŢUL CLUJ" - rest de executat  
Contract de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul " Modernizare în vederea creşterii eficienţei energetice a sediului Detaşamentului 2 de Pompieri Oradea din cadrul Inspectoratului pentru situaţii de urgenţă al Judeţului Bihor"  
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul "Creşterea gradului de siguranţă şi securitate la Aeroportul Oradea", POIM 2014-2020, COD SMIS 149347 20.04.22
Contract de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul “Renovare energetică aprofundată a clădirii Poliţiei Municipiului Oradea" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5- Valul renovării/Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2.  
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul ”Creșterea gradului de siguranță și securitate la Aeroportul Oradea”, POIM 2014-2020, COD SMIS 149347