In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de servicii de proiectare si executie de lucrari pentru modernizare sediu DGASPC Bihor, amenajare curte si parti exterioare.
I. Serviciile solicitate sunt:
- Realizarea documentaţiei tehnico-economice pentru fazele: Proiect tehnic, Detalii de execuţie PAC, PAD, POE, PTE, DDE) inclusiv
servicii de verificare tehnică de cătr...
In cadrul acestei proceduri de achizitie autoritatea contractanta doreste achizitionarea contractului de servicii de proiectare si executie de lucrari pentru modernizare sediu DGASPC Bihor, amenajare curte si parti exterioare.
I. Serviciile solicitate sunt:
- Realizarea documentaţiei tehnico-economice pentru fazele: Proiect tehnic, Detalii de execuţie PAC, PAD, POE, PTE, DDE) inclusiv
servicii de verificare tehnică de către verificatori atestaţi, Documentaţii necesare pentru obţinerea acordurilor, avizelor şi
autorizaţiilor, Planul de securitate şi sănătate, Documentaţia privind exploatarea, întreţinerile şi reparaţiile şi Proiectul de urmărire
privind comportarea în timp.
- Contractantul este obligat să prezente în cadrul proiectului tehnic de execuţie, formularele F1-F5 (Centralizatoarele, listele
cuprinzând cantităţile de lucrări) completate cu preţuri unitare şi valori, care devin formulare pentru devizul ofertei şi vor fi utilizate
pentru întocmirea situaţiilor de lucrări executate, în vederea decontării.
- Asigurarea asistenţei tehnice pe perioada de execuţie, participarea la recepţie şi la elaborarea Cărţii tehnice a construcţiei.
II. Executie lucrarilor de modernizare sediu conform DALI si a proiectului tehnic ce va fi elaborat .
Informatii detaliate cu privire la solutiile adoptate pentru lucrarii si cantitatile de lucrari care se solicita a fi executate, precum si aspectele de natura tehnica care trebuie avute in vedere la elaborarea proiectului tehnic si executia de lucrarilor sunt cuprinse in DALI, anexa la Caietul de sarcini.