Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în Proiectul tehnic al
obiectivului „Reabilitarea și modernizarea clădirilor publice, situate în str. Corneliu Coposu nr. 107, municipiul Craiova,
județul Dolj, în vederea creșterii rezistenței și stabilității acestora și scăderii emisiilor de carbon (Corp C4)”Orice operator
economic interesat are dreptul d...
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în Proiectul tehnic al
obiectivului „Reabilitarea și modernizarea clădirilor publice, situate în str. Corneliu Coposu nr. 107, municipiul Craiova,
județul Dolj, în vederea creșterii rezistenței și stabilității acestora și scăderii emisiilor de carbon (Corp C4)”Orice operator
economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire
pana in a 20-a zi inainte de termenul limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și
complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire în a 11-a zi
inainte de data limită de depunere a ofertelor.Conform art.160 din Legea nr. 98/2016, obligatia AC de a raspunde la solicitarile
de clarificari este conditionata de transmiterea solicitarilor de clarificare in termenul impus prin documentatia de atribuire,
a se tine cont in acest caz de termenul indicat la I.3.Valoarea totală estimată a lucrărilor de execuţie este de 34.525.548,03
lei, fără TVA, stabilită de către proiectant, conform devizului general si a fost aprobata prin Hotărârea Consiliului Judeţean
Dolj nr. 115/20.04.2023.Achiziție lucrări (Total): 34.525.548,03 lei fara TVA, din care/Capitol deviz: 4.1.Construcţii si
instalaţii 32.103.714,67 lei fara TVA4.2.Montaje utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale 198.474,46 lei fara TVA4.3.Utilaje,
echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj 2.103.115,00 lei fara TVA5.1.1.Lucrări de construcţii, instalaţii
aferente organizării de şantier 109.312,64 lei fara TVA5.1.2.Cheltuieli conexe organizării de şantier 10.931,26 lei fara
TVAValorile prezentate sunt orientative. La ofertare nu se va depasi valoarea estimata totala de 34.525.548,03 lei exclusiv
TVA. Cheltuielile „Diverse și neprevăzute” din devizul general sunt de 3.462.514,73 lei, fără TVA și nu sunt incluse în valoarea
estimata.