Conform Documentaţiei pentru avizarea lucrărilor de intervenţii (DALI) se propun următoarele principale lucrări:
• ignifugarea elementelor din lemn ale şarpantei cu soluţie ignifugă, insecticidă,
antimucegai
• înlocuirea elementelor de lemn din structura şarpantei care prezintă degradări
• înlocuirea învelitorii din ţiglă ceramică
• realizarea de podină din scândură brută de răşinoase în pod, peste termoizolaţie,
pentru ...
Conform Documentaţiei pentru avizarea lucrărilor de intervenţii (DALI) se propun următoarele principale lucrări:
• ignifugarea elementelor din lemn ale şarpantei cu soluţie ignifugă, insecticidă,
antimucegai
• înlocuirea elementelor de lemn din structura şarpantei care prezintă degradări
• înlocuirea învelitorii din ţiglă ceramică
• realizarea de podină din scândură brută de răşinoase în pod, peste termoizolaţie,
pentru asigurarea circulaţiei în pod
• refacerea ştreaşinei şi paziei inclusiv vopsirea cu vopsea de ulei
• înlocuirea jgheaburilor, burlanelor şi şorţurilor din tablă cu altele noi din tablă titan-
zinc
• reparaţii la tencuieli exterioare şi tencuieli interioare
• înlocuirea glafurilor la ferestre cu glafuri din lemn de stejar la interior şi din tablă
titan-zinc la exterior
• tencuirea spaleţilor de la ferestrele şi uşile care se înlocuiesc
• zugrăveli interioare cu vopsele lavabile la pereţi şi tavane la parter şi spoieli cu lapte
de var pe toate suprafeţele de la subsol
• tavane suspendate din plăci din gipscarton
• înlocuirea unor uşi interioare
• înlocuirea trotuarelor de protecţie a clădirii cu plăci prefabricare din beton de 10 cm
grosime cu fundaţie din piată spartă, inclusive dop de bitum între clădire şi trotuar
• refacerea treptelor exterioare care se vor placa cu plăci de piatră naturală
• refacerea structurii metalice şi a lucrărilor aferente a sistemului de acoperire a
treptelor de la intrarea principală în clădire
• amenajarea unui grup sanitare pentru persoane cu dizabilităţi locomotoriu
• refacerea rampei de acces în clădire pentru persoane cu dizabilităţi locomotoriu
• lucrări de reabilitare termică
• fotovoltaice, etc. conform DALI
Valoare estimata a achizitiei – 2.999.971 lei fara TVA din care: pentru proiectare si asistenta tehnica 102.793 lei fara TVA si pentru executie 2.897.178 lei, respectiv:
I.Servicii proiectare
Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 102.793 lei fara TVA din care:
3.4. Certificat de performanta energetica 3000 lei fara TVA
3.5.4.Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/ acordurilor/ autorizatiilor 30.000 lei fara TVA
5.2.5. taxe, acorduri, avize 2000 lei fara TVA
3.5.5 Verificarea tehnica de calitate proiectului tehnic si detaliilor de executie (inclusiv documentatie autorizatie de construire) 5.000 lei fara TVA
3.5.6.Proiect tehnic si detalii de executie (inclusiv documentatie autorizatie de construire) PT+DDE 40.000 lei fara TVA
3.8.1.Asistenta tehnica din partea proiectantului 22.793 lei fara TVA
Total servicii proiectare si asistenta tehnica 102.793 lei fara TVA
II.Lucrari executie
Cap.4 Cheltuieli pentru investitia de baza 2.849.146 lei fara TVA din care:
4.1. constructii+instalatii 2.651.608 lei fara TVA
4.4 .Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care nu necesita montaj 197.538 lei fara TVA
Capitol 5 Alte cheltuieli
5.1.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de santier 48.032 lei fara TVA
Total valoare estimata executie lucrari 2.897.178 lei fara TVA
NOTĂ: În baza dispoziţiilor art. 104 alin. (8) din Legea nr. 98/2016 actualizată Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica procedura de negociere fară publicarea prealabilă a unui anunţ de participare în situaţia în care, în execuţie apar lucrări noi care constau în repetarea unor lucrări similare prevăzute în contractul iniţial. Valoarea prevăzută pentru aceste lucrări este în limita a 1.415.234 lei fără TVA, din care:
Cap. 5 Alte cheltuieli
5.3. Cheltuieli diverse si neprevazute 625.656 lei fara TVA
Cap. 7. Cheltuieli aferente marjei de buget si pentru construirea rezervei de implementare pentru ajustarea de pret
7.1. Cheltuieli aferente marjei de buget 789.578 lei fara TVA
Această valoare va fi folosită de autoritatea contractantă exclusiv pentru achiziţionarea eventualelor lucrări suplimentare de arhitectură şi structură, ce se vor dovedi necesare pentru finalizarea obiectivului de investiţii şi care nu au făcut obiectul documentaţiei de atribuire (Caiet de Sarcini, DALI, Expertize Tehnice, Studii de Specialitate) respectiv a ofertei, fiind identificate în faza de execuţie a lucrărilor după realizarea activităţilor de desfaceri, decopertări, demontări, etc.
Decontarea lucrărilor suplimentare ce vor face obiectul procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare se va realiza în baza cantităţilor real executate stabilite prin dispoziţii de şantier şi confirmate de dirigintele de şantier. Valoarea acestor lucrări se va stabili pe baza următoarelor principii:
a) elemente similare şi relevante din Contract, dacă există;
b) estimări rezonabile de Costuri la care se adaugă un profit rezonabil;
c) preţuri de piaţă.
Modificarea şi/sau ajustarea contractului de achiziţie publică, în cursul perioadei sale de valabilitate, se face în condiţiile prevăzute la art. 221, respectiv 222 din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare şi ale clauzelor prevăzute în cadrul modelului contractului de achiziţie publică. Pentru alte cazuri, respectiv în alte condiţii, este necesară organizarea unei noi proceduri de atribuire, în conformitate cu dispoziţiile normative aplicabile.