Obiectul contractului de achiziţie publică este reprezentat prestarea serviciilor de proiectare şi execuţie de lucrări de construire pentru obiectivul ,,Reabilitare termoenergetică, modernizare şi extindere pavilion administrativ din cadrul C.P.P.C Băneasa".
Durata de execuţie a contractului este de 18 luni de la data semnării contractului de către ultima parte.
Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si comple...
Obiectul contractului de achiziţie publică este reprezentat prestarea serviciilor de proiectare şi execuţie de lucrări de construire pentru obiectivul ,,Reabilitare termoenergetică, modernizare şi extindere pavilion administrativ din cadrul C.P.P.C Băneasa".
Durata de execuţie a contractului este de 18 luni de la data semnării contractului de către ultima parte.
Autoritatea contractanta va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare până cel mai tărziu în a 7-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor, in masura în care aceste solicitari au fost transmise in termenul mentionat la SECTIUNEA I.3), respectiv 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
ATENTIE!!! Pentru respectarea principiului tratamentului egal, operatorii economici interesati vor respecta prevederile notificarii ANAP nr. 247 cu privire la modalitatea de transmitere a solicitărilor de clarificări şi a informaţiilor suplimentare la documentaţiile de atribuire / răspunsurile formulate în cazul desfăşurării procedurilor de atribuire a contractelor de achiziţie publică prin intermediul mijloacelor electronice (on-line), in sensul ca documentele atasate la sectiunea "Intrebari" NU VOR CONTINE DATELE DE IDENTIFICAREA ALE ACESTORA, intrucat acestea vor deveni publice in momentul transmiterii raspunsului de catre autoritatea contractantă!
Clauză suspensivă:
Procedura de achiziţie este iniţiată sub incidenţa prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziţie publică este condiţionată de aprobarea M.D.L.P.A. a actului adiţional nr. 1 la contractul de finanţare nr. 135937 din 29.11.2022 în cadrul Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, prin care se propune majorarea bugetului contractului de finanţare cu valoarea totală care nu este eligibilă (finanţare publică naţională).
În cazul în care, indiferent de motive, aprobarea actului adiţional nu se va realiza, Autoritatea Contractantă îşi rezervă dreptul de a aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) din Legea 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri înţeleg că Autoritatea Contractantă şi/sau M.D.L.P.A. nu pot fi considerate răspunzătoare pentru vreun prejudiciu cauzat în situaţia anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia şi indiferent dacă Autoritatea Contractantă şi/sau M.D.L.P.A. au fost notificate asupra existenţei unui asemenea prejudiciu.
Ofertanţii din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condiţiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-şi întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situaţia descrisă.
Pentru elaborarea şi prezentarea ofertei, precum şi pentru îndeplinirea cerinţelor caietului de sarcini, achizitorul pune la dispoziţia operatorilor economici documentaţia tehnică (Documentaţie de Avizare a Lucrărilor de Intervenţii, Caiet de sarcini şi Certificat de Urbanism).
Operatorii economici interesaţi pot solicita, în scris, o vizită de documentare tehnică, pentru vizualizarea locaţiei.