Contractul are ca scop Executia lucrarilor de contructii pentru obiectivul de investitii " Reabilitare termica a scolii cu clasele I-VIII Manastirea Humorului, Judetul Suceava" finantat prin PLANUL NATIONAL DE REDRESARE SI
REZILIENTA
Obiectivul general al proiectului il constituie reabilitarea termica a scolii cu clasele I-VIII Manastirea Humorului Judetul Suceava, cu regimul de inaltime P+E, conform specificatiilor din cad...
Contractul are ca scop Executia lucrarilor de contructii pentru obiectivul de investitii " Reabilitare termica a scolii cu clasele I-VIII Manastirea Humorului, Judetul Suceava" finantat prin PLANUL NATIONAL DE REDRESARE SI
REZILIENTA
Obiectivul general al proiectului il constituie reabilitarea termica a scolii cu clasele I-VIII Manastirea Humorului Judetul Suceava, cu regimul de inaltime P+E, conform specificatiilor din cadrul Proiectului Tehnic nr 16/2023.
Durata de executie a lucrarii este de 6 luni, incepand de la data prevazuta in Ordinul de incepere a executiei lucrarilor.
Valoarea estimată a contractului de achizitie publica executie lucrari ce urmează a se achiziţiona: 1.809.160,54 lei fara TVA, valoare stabilita prin intermediul proiectului realizat de catre societatea SC FLORI-GEORGIS CONSULTING SRL
Cap. 4 Cheltuieli pentru investitia de baza: 1.809.160,54 lei fara TVA
4.1 Constructii si instalatii: 1.696.160,54 lei fara TVA
4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale:8.000.00 lei fara TVA
4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 105.000,00 lei fara TVA
Documentatia pentru elaborarea prezentei oferte consta in PTh (parte scrisa si parte desenata), DTAC si Liste cu cantitati de lucrari care se pun la dispozitia potentialilor ofertanti in format electronic odata cu solicitarea de depunere a ofertei.
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art.221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabiltate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin.(1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare: Numar zile pana la care
se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10 zile. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si
complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.