Prin acest contract se urmareste executia lucrarilor de "Reabilitare strada Dealului, comuna Ciorogârla, judeţul Ilfov".
Strada Dealului este o stradă de categoria a IV-a cu două benzi de circulaţie ce asigură legatura riveranilor drumul judeţean DJ 602, având o lungime totală 1100 m.
Pe tronson cuprins între km 0+000 – km 0+875 strada Dealului se prezintă ca un drum cu două benzi de circulaţie, cu lăţimea acestuia cuprinsă...
Prin acest contract se urmareste executia lucrarilor de "Reabilitare strada Dealului, comuna Ciorogârla, judeţul Ilfov".
Strada Dealului este o stradă de categoria a IV-a cu două benzi de circulaţie ce asigură legatura riveranilor drumul judeţean DJ 602, având o lungime totală 1100 m.
Pe tronson cuprins între km 0+000 – km 0+875 strada Dealului se prezintă ca un drum cu două benzi de circulaţie, cu lăţimea acestuia cuprinsă între 5,00 – 5,50 m.
Pe tronsonul cuprins între km 0+875 şi km 1+100 strada Dealului se prezintă ca o stradă de pământ.
Solutia proiectata impica:
1) tronson cuprins intre km 0+000-km 0+875:
a. 5 cm strat de uzura din beton asfaltic BA 16 rul 50/70 conform AND 605+ preluare denivelări din acelaşi material
b. reparaţii strat suport
2) tronson cuprins intre km 0+875-km 1+100:
a. 5 cm strat de uzura din beton asfaltic BA 16 rul 50/70 conform AND 605+
b. 6 cm strat de legatură din beton asfaltic BAD 22.4 leg 50/70 conform AND 605
c. 15 cm strat superior de fundatie din piatra sparta amestec optimal conform SREN 13242+A1/2008
d. 35 cm fundaţie din balast conform SREN 13242+A1/2008.
Toate lucrarile necesare vor fi executate conform documentatiei tehnice (faza PT, DDE, CS), elaborate de catre proiectantul de specialitate. Graficul de executie a lucrarilor de modernizare este de 3 luni. Conform Devizului General aprobat de catre CL Ciorogarla, valoarea alocata pentru cheltuielile de constructii si montaj (C+M) este 1.550.692,48 lei exclusiv TVA.
Valoarea de 1.739.252,48 lei exclusiv TVA reprezinta valoarea estimata a prezentului contract de lucrari la care se vor raporta ofertele in evaluare (valoarea prezentei proceduri de atribuire).
Aceasta valoare estimata (1.739.252,48 lei exclusiv TVA) include contravaloarea organizarii de santier (in suma de 188.560 RON exclusiv TVA) si nu cuprinde suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute precizata în devizul general (101.849 RON exclusiv TVA), acestea putând fi accesate, dupa caz, în functie de necesitati, prin modificarea contractului în conditiile prevazute la art. 221 alin (1) litera e) si f), alin (9), alin (10) si alin (11) din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice.
Valoarea de 9.000.000 RON exclusiv TVA reprezinta valoarea totala a cantitatilor de lucrari de modernizare (inclusiv cantitatile de lucrari care se atribuie prin prezentul contract si lucrarile noi ulterioare) pe care autoritatea contractanta isi pastreaza dreptul sa le achizitioneze, in cel mult 3 ani de la data atribuirii prezentului contract de lucrari, in conformitate cu prevederile art. 104 alin (8) din Legea 98/2016, de la operatorul economic a cărui ofertă va fi declarată câştigătoare în cadrul prezentei proceduri.
Se pot solicita clarificări 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor deoarece durata între data transmiterii anunţului de participare şi data-limită de depunere a ofertelor va fi de cel puţin:
5 zile pentru solicitare clarificari de la data publicarii anuntului de participare simplificat + cel mult 4 zile pentru elaborarea raspunsului de catre autoritatea contractanta + 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor = 15 zile.
Solicitarile de clarificari depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare in cel mult 4 zile de la data publicarii in SEAP a solicitarii.