REABILITARE STRADA 6 LOT 2, STRADA 2 LOT 2 ŞI LOT 3 DIN LOCALITATEA MĂDERAT, ORAŞUL PÂNCOTA, JUDEŢUL ARAD, conform documentaţiei tehnice disponibilă la sediul U.A.T. Pâncota. Strazile supuse lucrărilor de reabilitare prezintă o structură rutieră degradată, în unele zone chiar greu accesibilă, astfel se impune execuţia lucrărilor de reabilitare, cu asigurarea respectarii normelor impuse de legislatia in vigoare pentru desfăş...
REABILITARE STRADA 6 LOT 2, STRADA 2 LOT 2 ŞI LOT 3 DIN LOCALITATEA MĂDERAT, ORAŞUL PÂNCOTA, JUDEŢUL ARAD, conform documentaţiei tehnice disponibilă la sediul U.A.T. Pâncota. Strazile supuse lucrărilor de reabilitare prezintă o structură rutieră degradată, în unele zone chiar greu accesibilă, astfel se impune execuţia lucrărilor de reabilitare, cu asigurarea respectarii normelor impuse de legislatia in vigoare pentru desfăşurarea activităţii in domeniul construcţiilor. Strada 2 lot 2 din localitatea Măderat prevăzută a se realiza are o lungime de 312 m şi lăţimea părţii carosabile de 3,00 m, respectiv acostamente de 2 x 0,50 m. Structura rutieră proiectată constă în realizarea unui strat de uzură din BA16 în grosime de 6 cm şi asanarea suprafeţelor burduşite existente. Strada 2 lot 3 din localitatea Măderat prevăzută a se realiza are o lungime de 158 m şi lăţimea părţii carosabile de 3,00 m, respectiv acostamente de 2 x 0,50 m. Structura rutieră proiectată constă în realizarea unui strat de uzură din BA16 în grosime de 6 cm şi asanarea suprafeţelor burduşite existente. Strada 6 lot 2 din localitatea Măderat prevăzută a se realiza are o lungime de 300 m şi lăţimea părţii carosabile de 5,00 m, respectiv acostamente de 2 x 0,50 m. Structura rutieră proiectată constă în realizarea unui stratului de formă din balast în grosime de 15 cm, reazarea stratului inferior de fundaţie din balast în grosime de 15 cm, strat superior de fundaţie din piatră spartă împănată sau amestec optimal în grosime de 20 cm, realizarea stratului de legătură din beton asfaltic tip BAD22,4 în grosime de 5 cm şi realizarea stratului de uzură din BA16 în grosime de 4 cm, realizarea podeţului tubular cu diametrul tubului de 400 m la km 0+003, decolmatarea şi reprofilarea şanţului existent, precum şi realizarea semnalizării rutiere.