Lucrarea consta in indepartarea stratului de mixtura uzata, tratarea si stabilizarea fundatiei drumului cu materiale stabilizatoare si geotesintetice, refacerea hidroizolatiei podului peste paraul Ghimbasel si refacerea rosturilor de dilatatie. Str. Pietii se imparte in 2 parti distincte :
-sectorul 0-200 este un sistem rutier realizat din 4cm asfalt, pe o imbracaminte din beton de 15cm, material pietros realizat din balas...
Lucrarea consta in indepartarea stratului de mixtura uzata, tratarea si stabilizarea fundatiei drumului cu materiale stabilizatoare si geotesintetice, refacerea hidroizolatiei podului peste paraul Ghimbasel si refacerea rosturilor de dilatatie. Str. Pietii se imparte in 2 parti distincte :
-sectorul 0-200 este un sistem rutier realizat din 4cm asfalt, pe o imbracaminte din beton de 15cm, material pietros realizat din balast si piatra sparta in grosime de 40-45cm, dupa care pana la 1,20-1,50 m terenul este realizat din nisip argilos ;
-sectorul 200-480 este un sistem rutier realizat din imbracaminte bituminoasa de 4-6cm, fundatie din material pietros 40-60cm, nisip argilos 1,25-1,45m.
Amenajarea strazii Pietei se va face prin amenajarea in totalitate a tuturor elementelor la sistemul rutier al strazii si refacerea caii de rulare pe pod. Cele doua elemente se vor analiza independent si pentru aceasta se vor trata separat strada si podul.
a.Strada In plan , Strada Pietei se desfasoara intre km 0 in vecinatate sensului giratoriu si km 0+480 in intersectia de langa Primaria Ghimbav. Strada se compune din aliniamente scurte si curbe cu raze de racordare cuprinse intre 50m si 250m ceea ce ii confera un grad redus de sinuozitate. In plan strada respecta geometria trasata deja inainte , iar lucrarile proiectate refac in special partea de mixtura bituminoasa aflata intr-un stadiu avansat de fisurare si de deformare.In profil longitudinal drumul va urmari in mare parte linia terenului. Se doreste ca in interiorul orasului, linia rosie sa se aseze la o cota favorabila in asa fel incat sa se evite deranjarea amenajarilor existente, respectiv trotuarele deja executate intr-o etapa anterioara. In profil transversal strada pietei va respecta intocmai suprafetele deja executate. Profilul transversal nu are o latime constanta si in conformitate cu normativele in vigoare.