Conform cu PT şi Caietele de Sarcini
Scopul contractului îl reprezintă achiziţia publică a lucrărilor rămase de executat pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare străzi municipiul Mediaş – Str. Castanilor, Str. Toma Ionescu, Str. Octavian Goga, Str. George Topârceanu – rest de executat".
Lucrările care vor fi executate prin contract, vor fi conform PT+DDE şi CS, astfel:
Pe str. George Topârceanu se vor executa următoa...
Conform cu PT şi Caietele de Sarcini
Scopul contractului îl reprezintă achiziţia publică a lucrărilor rămase de executat pentru obiectivul de investitii: "Reabilitare străzi municipiul Mediaş – Str. Castanilor, Str. Toma Ionescu, Str. Octavian Goga, Str. George Topârceanu – rest de executat".
Lucrările care vor fi executate prin contract, vor fi conform PT+DDE şi CS, astfel:
Pe str. George Topârceanu se vor executa următoarele lucrări:
- aşternut strat uzură din asfalt BA 16;
- acces 1 şi 2 – infrastructură rutieră şi suprastructură rutieră din asfalt;
- montare capace cămine de vizitare, guri de scurgere rămase de executat şi aducerea la cotă;
- amenajare zone verzi;
- montare bănci şi coşuri de gunoi:
- lucrările de semnalizare rutieră pe verticală pe: str. Toma Ionescu, str. Castanilor, str. Octavian Goga.
Listele de cantităţi pentru executarea lucrărilor sunt prezentate în documentaţia de atribuire împreună cu memoriile tehnice şi caietele de sarcini. Cerinţele tehnice referitoare la întocmirea propunerii tehnice şi financiare şi execuţia lucrărilor vor fi în conformitate cu informaţiile care fac referire la activităţile de execuţie: aşternere strat uzură din asfalt BA 16, acces 1 şi 2 – infrastructură rutieră şi suprastructură rutieră din asfalt, montare capace cămine de vizitare, guri de scurgere rămase de executat şi aducerea la cotă, amenajare zone verzi, montare bănci şi coşuri de gunoi – str. George Topârceanu; lucrări de semnalizare rutieră pe verticală pe: str. Toma Ionescu, str. Castanilor şi str. Octavian Goga.
Decontarea lucrărilor se va face pe baza situaţiilor de lucrări verificate şi acceptate de autoritatea contractantă. Plăţile parţiale se efectuează, de regulă, la intervale lunare, trebuie să fie făcute, la cererea executantului (antreprenorului), la valoarea lucrărilor executate conform contractului. Lucrările executate trebuie să fie dovedite ca atare printr-o situaţie de lucrări provizorii, întocmită astfel încât să asigure o rapidă şi sigură verificare.
Termene pentru depunerea/răspunsului la solicitările de clarificări/informaţii suplimentare:
A. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare in legătura cu documentaţia de atribuire este de maxim 10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
B. In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare termenul limita in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificare/informaţiilor suplimentare este in a 6-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă menţionează că va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit în Anunţul de participare.
Reguli de comunicare şi transmitere a datelor: Solicitările de clarificări se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Secţiunea "Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP atât la Secţiunea "Documentaţie şi Clarificări" cât şi fiecărui operator economic care a solicitat clarificarea, din cadrul anunţului de participare simplificat.. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 10 zile.