Feedback
I.D.: 81634262

,,REABILITARE STADION ŞI CLUB SPORTIV"

Data publicarii
05.05.23 Exista 54.653 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45212200-8
Termenul limita pentru depunere:
30.05.23
Pretul estimativ:
1.671.390,13 RON - 1.671.390,13 RON
Documente participare:
  1. Formulare-semnat.pdf
  2. Instructiuni pentru ofertanti-semnat.pdf
  3. Model contract-semnat.pdf
Locul realizarii:
Ialomiţa
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Autoritatea contractantă, Oraşul Căzăneşti doreşte să atribuie un contract de lucrări (execuţie lucrări) pentru obiectivul ,,REABILITARE STADION ŞI CLUB SPORTIV". Se precizează faptul că obiectul contractului cuprinde, inclusiv, lucrările de demolare ale construcţiei existente aflate pe amplasament. Se solicită realizarea integrală a lucrărilor conform Proiectului Tehnic de Execuţie şi a Proiectului Tehnic de Demolare, docu...
Autoritatea contractantă, Oraşul Căzăneşti doreşte să atribuie un contract de lucrări (execuţie lucrări) pentru obiectivul ,,REABILITARE STADION ŞI CLUB SPORTIV". Se precizează faptul că obiectul contractului cuprinde, inclusiv, lucrările de demolare ale construcţiei existente aflate pe amplasament. Se solicită realizarea integrală a lucrărilor conform Proiectului Tehnic de Execuţie şi a Proiectului Tehnic de Demolare, documentaţii, ce se ataşează la prezenta documentaţie, respectând condiţiile din avizele / autorizaţiile / acordurile obţinute pentru această lucrare, a autorizaţiei de construire, a autorizaţiei de demolare, precum şi a caietelor de sarcini pe specialităţi. Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuţia tuturor lucrărilor identificate în proiectele tehnice şi include: a. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, pentru execuţia lucrărilor; b. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară ofertantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare; c. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor; d. orice verificare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste verificări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii; e. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor; f. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor realizate până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; g. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii; h. pregătirea oricărei documentaţii necesare pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:  Grafice generale de realizare a investiţiei publice (fizice şi valorice);  Planul calităţii pentru execuţie;  Planul de control al calităţii;  Certificările şi rezultatele testelor materialelor i. Prezentarea documentelor necesare întocmirii Cărţii Tehnice a construcţiei; Cerinţele specifice ale lucrărilor sunt prezentate în documentele anexate la prezenta procedură, documente întocmite de proiectant. Valoarea totală estimată a contractului ce se propunea a se încheia este de 1.671.390,13 lei fără TVA, aşa cum reiese din devizul general întocmit la faza DALI, ce a fost actualizat prin HCL nr. 11 din 31.01.2023 documentaţie ce cuprinde următoarele categorii de cheltuieli: A. Constructii montaj 1.613.590,13 lei (fărăTVA) din care: - Demolarea clădire existent (conform expertiză) – 37.537,92 lei (fără TVA); - Clădire nouă club sportiv – 1.534.702,21 lei (fără TVA); - Lucrari de constructii si instalatii aferente Organizarii de şantier: 41.350,00 lei (fărăTVA); B. Cheltuieli conexe organizarii de santier: 12.500,00 lei (fărăTVA); C. Dotări: 45.300,00 lei (fără TVA); Notă: Nu face obiectul prezentei achiziţii publice, respectiv în estimarea valorii contractului de mai sus, contravaloarea lucrărilor, utilajelor, dotărilor privind alimentarea cu energie electrică a obiectivului. Conform avizului tehnic de racordare ce se va obţine de la furnizorul de energie electrică, alimentarea cu energie electrică va face obiectul unor alte cheltuieli. Documentaţia tehnică privind alimentarea cu energie electrică se va elabora ulterior, având la bază caracteristicile tehnice electrice ale echipamentelor, utilajelor, dotărilor cuprinse în oferta declarată câştigătoare. Ofertantul câştigător va avea obligaţia de a întocmi dosarul energetic (chestionarul energetic şi documentele necesare, în calitate de specialist autorizat ANRE cu datele electrice ale consumatorilor propuşi), în vederea emiterii avizului tehnic de racordare.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu