Procedura de atribuire se va desfasura pe 3 loturi.
Lot nr.1 Reabilitare spatii interioare si instalatii turn comanda la ecluza AGIGEA
Lot nr.2 Reabilitare spatii interioare si instalatii turn comanda la ecluza CERNAVODA
Lot nr.3 Reabilitare spatii interioare si instalatii turn comanda la ecluza OVIDIU
Serviciile si lucrarile care fac obiectul caietului de sarcini sunt:
Lucrari de reabilitare a peretilor interior...
Procedura de atribuire se va desfasura pe 3 loturi.
Lot nr.1 Reabilitare spatii interioare si instalatii turn comanda la ecluza AGIGEA
Lot nr.2 Reabilitare spatii interioare si instalatii turn comanda la ecluza CERNAVODA
Lot nr.3 Reabilitare spatii interioare si instalatii turn comanda la ecluza OVIDIU
Serviciile si lucrarile care fac obiectul caietului de sarcini sunt:
Lucrari de reabilitare a peretilor interiori ai turnului de comanda
- Reparatii locale ale tencuielii;
- Imbunatatirea izolatiei termice a peretilor;
- Realizarea de parapeti interiori pentru imbunatatirea izolatiei termice a peretelui din timplarie metalica;
- Zugraveli interiorare;
- Refaceri de zone de trafic.
- Montare covor PVC în birouri şi scări de acces ;
- Montare de balustrade din inox pe casa scării
Inlocuire sistem de incalzire - Dezafectarea instalatiei existente
- Realizarea unei instalatii de incalzire electrica;
- Proiectare si Montare de statie de epurare pentru instalatii sanitare turn comanda
- Dezafectarea statiei de pompare de la baza turnului;
- Dezafectarea conductelor de evacuare apa menajera uzata
- Montarea unei statii de epurare ape menajere uzate si descarcarea apei epurate in sasul ecluzei;
Lucrari de refacere grupuri sanitare
- Reparatii generale la grupurile sanitare.
Proiectare si Lucrari de reabilitare a instalatiei electrice si a instalatiei de iluminat interior
- Inlocuirea circuitelor electrice
- Inlocuirea tablourilor electrice
- Montarea de radiatoare electrice pentru asigurarea incalzirii in turnurile de comanda;
- Montarea unui sistem de iluminat economic cu corpuri LED , conform Caietelor de sarcini.
Valoarea totala estimata este de:2.380.967,68 lei fara TVA din care:
1) Valoare estimata pentru Lot nr.1 : 762.768,45 lei fara TVA, din care
- proiectare: 15.920,87 lei;
- executie: 725.217,15 lei;
-organizare de santier: 18.130,43 lei;
-pregatire personal de exploatare: 3.500,0 lei;
2) Valoarea estimata pentru Lot nr.2 : 830.083,33 lei fara TVA, din care :
- proiectare: 17.866,93 lei;
- executie: 788.503,80 lei;
- organizare de santier: 19.712,60 lei;
-pregatire personal de exploatare: 4.000,0 lei;
3) Valoarea estimata pentru Lot nr.3 : 788.115,90 lei fara TVA, din care:
-proiectare: 14.391,20 lei;
- executie: 752.902,15 lei;
-organizare de santier: 18.822,55 lei;
-pregatire personal de exploatare: 2.000,0 lei;
Valoarea estimata a contractului de achizitie NU CUPRINDE suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute.
Valoarea totala a cheltuielilor de diverse si neprevazute este de : 162.036,14 lei, fara TVA din care:
- pentru Lot nr.1 : 51.879,66 lei fara TVA;
- pentru Lot nr.2 : 56.445,95 lei fara TVA;
- pentru Lot nr.3 : 53.710,53 lei fara TVA;
Termene pentru depunerea / raspunsul entitatii contractante la solicitarile de clarificari / informatii suplimentare:
1. Termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire: 14 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
2. Termenul limita in care entitatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficari/informatiilor suplimentare in măsura în care solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut în anunţul de participare : 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
3. Entitatatea contractantă menţionează că va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit in Anuntul de participare.
4. La solicitarile adresate dupa acest termen limita stabilit, entitatea contractanta nu va raspunde.