Strada Viitorului se desprinde din strada Isaccei km 0+000.00 şi se termină la km 1+230. Pe parcursul strazii, aceasta se intersectează cu străzile: Aleea Viitorului şi strada Navaliştilor. Strada are urmatoarele caracteristici tehnice:
• Tronson intersecţie cu strada Isaccei – zid beton stânga: amestec de beton acoperit cu mixtură asfaltică: L=325 m, lmed=7.69 m, S=2500 mp;
• Tronson zid beton stânga – intersecţie cu stra...
Strada Viitorului se desprinde din strada Isaccei km 0+000.00 şi se termină la km 1+230. Pe parcursul strazii, aceasta se intersectează cu străzile: Aleea Viitorului şi strada Navaliştilor. Strada are urmatoarele caracteristici tehnice:
• Tronson intersecţie cu strada Isaccei – zid beton stânga: amestec de beton acoperit cu mixtură asfaltică: L=325 m, lmed=7.69 m, S=2500 mp;
• Tronson zid beton stânga – intersecţie cu strada Navaliştilor: mixtură asfaltică: L=569 m, lmed=8.00 m, S=4570 mp;
• Parcare: S=130 mp;
• Parcare – capătul străzii Viitorului: L=300 m, lmed=10.66 m, S=3200 mp.
Obiectivul investiţiei : Pentru lucrările de drum, obiectivele investiţiei sunt urmatoarele :
• Refacere parte carosabilă şi pietonală STRADA VIITORULUI.
În conformitate cu ridicările topografice şi tema de proiectare, lungimea totală a străzii ce va fi modernizată este de 1.230,00 m, latime parte carosabila: 7,00 m iar suprafaţa afectată este de circa 12.065,00 mp.
Principalele tipuri de lucrări sunt:
• Lucrări la partea carosabilă;
• Lucrari la trotuare;
• Lucrari de amenajare strazi laterale;
• Lucrari de siguranta circulatie (marcaje);
• Colectarea şi evacuarea apelor pluviale.
Profilul transversal tip:
Au fost adoptate următoarele profile transversale tip:
STRADA VIITORULUI va fi organizată după cum urmează:
- lăţime parte carosabilă - 7 m;
- lăţime trotuare - variabil;
- pantă transversală carosabil - 2,5 %;
- pantă transversală trotuar - 2,0 %.
Colectarea si evacuarea apelor pluviale
Intreaga retea de canalizare proiectata pe strada Viitorului va avea o lungime totală de 1.484,30 ml cu diametre cuprinse intre 315 mm si 500 mm. Se vor lua masuri in vederea impiedicarii patrunderii apelor in corpul strazii, prin asigurarea scurgerii apelor in lungul strazii, prin sistematizarea corespunzatoare.