Feedback
I.D.: 54780625

REABILITARE SISTEM RUTIER STRADA MĂRĂŞEŞTI, MUNICIPIUL TULCEA

Data publicarii
04.03.21 Exista 77.270 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45233120-6
Pretul estimativ:
1.825.103,23 RON - 1.825.103,23 RON
 
 
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Strada Mărăşeşti are o lungime de 197,00 metri şi începe de la intersecţia cu strada C.A.Rosetti până la intersecţia cu strada Cuza Vodă,. Aleea 1 aferentă străzii Mărăşeşti - cea care asigură intrarea din strada Mărăşeşti în spatele blocurilor are o lungime de 100,00 metri rezultată în urma geometrizării. Aleea 2 şi Aleea 3 încep de la intersecţia cu strada C.A.Rosetti şi se termină la intersecţia cu strada Davila, lungime...
Strada Mărăşeşti are o lungime de 197,00 metri şi începe de la intersecţia cu strada C.A.Rosetti până la intersecţia cu strada Cuza Vodă,. Aleea 1 aferentă străzii Mărăşeşti - cea care asigură intrarea din strada Mărăşeşti în spatele blocurilor are o lungime de 100,00 metri rezultată în urma geometrizării. Aleea 2 şi Aleea 3 încep de la intersecţia cu strada C.A.Rosetti şi se termină la intersecţia cu strada Davila, lungimea în urma geometrizării acestora fiind de 210,00 m (Aleea 2) şi respectiv 198,50 m (Aleea 3). Prin realizarea investiţiei se vor îmbunătăţi condiţiile de circulaţie şi acces, precum şi condiţiile de trai ale cetăţenilor, reducerea timpului în trafic, consumuri scăzute de carburanţi şi reducerea gradului de uzură al autovehiculelor. Lungimea totală a străzii moderizate este de 705,50 m din care: - strada Mărăşeşti în lungime de 197,00 m; - Aleea 1 în lungime de 100,00 m; - Aleea 2 în lungime de 210,00 m; - Aleea 3 în lungime de 198,50 m. Principalele tipuri de lucrări sunt: • Lucrări la partea carosabilă; • Lucrări la trotuare; • Lucrări de amenajare străzi laterale. Profilul transversal tip: Strada Mărăşeşti va fi organizată după cum urmează: Intre km 0+000,00 şi km 0+033,00: - lăţime parte carosabilă - 7,50 m (2 x 3,75 m); - lăţime trotuare - variabil (1 – 2.00 m); - pantă transversală carosabil - 2,00 %; - pantă transversală trotuar - 2,00 %. Intre km 0+033,00 şi km 0+050,00: - lăţime parte carosabilă - 4,80 m (2 x 2,40 m); - lăţime trotuare - variabil (1 – 2.00 m); - pantă transversală carosabil - 2,50 %; - pantă transversală trotuar - 2,00 %. Intre km 0+050,00 şi km 0+140,00: - lăţime parte carosabilă - variabil (5,00 – 10,00 m); - lăţime trotuare - variabil (1 – 2.00 m); - pantă transversală carosabil - 2,50 %; - pantă transversală trotuar - 2,00 %. Intre km 0+140,00 şi km 0+172,00: - lăţime parte carosabilă - 3,40 m (2 x 1,70 m); - lăţime trotuare - variabil (1 – 1,2.0 m); - pantă transversală carosabil - 2,50 %; - pantă transversală trotuar - 2,00 %. Intre km 0+172,00 şi km 0+197,00: - lăţime parte carosabilă - 3,20 m; - lăţime trotuare - variabil (0,50 – 1,2.0 m); - pantă transversală carosabil - 2,50 %; - pantă transversală trotuar - 2,00 %. Aleea 1 va fi organizată după cum urmează: Tronsonul de alee cuprins între km 0+000,00 şi km 0+100,00: - lăţime parte carosabilă - variabil (4,20 – 11,00 m); - pantă transversală carosabil - 2,50 %. Aleea 2 va fi organizată după cum urmează: Tronsonul de alee cuprins între km 0+000,00 şi km 0+183,50: - lăţime parte carosabilă - variabil (5,00 – 7,00 m); - pantă transversală carosabil - 2,50 %. Aleea 3 va fi organizată după cum urmează: Tronsonul 1 de alee cuprins între km 0+000,00 şi km 0+015,00 respectiv tronsonul 2 de alee cuprinsă între 0+000,00 şi km 0+210,00: - lăţime parte carosabilă - variabil (2,00 – 5,50 m); - pantă transversală carosabil - 2,50 %. Structura rutieră Documentaţia tratează lucrările pentru realizarea unui sistem rutier nou în vederea imbunătăţirii condiţiilor de circulaţie. Structura rutieră a fost dimensionată conform recomandărilor din cadrul Expertizei Tehnice astfel încât să se asigure rezistenţa complexului rutier la fenomenul de îngheţ – dezgheţ conform STAS 1709/1-2/90. Structură rutieră suplă: • 5 cm strat uzură tip EB 16 rul 50/70 (BA16)-AND 605/2016-SR EN 13108; • 6 cm strat legătură tip EB 22.4 leg 50/70(BAD 22.4)-AND 605/2016-SR EN 13108-1; • Strat de piatră spartă 25 cm conform SR EN 13043/2013, SR EN 12620-A1 si STAS 6400-84; • Strat din balast 30 cm conform SR EN 12620-A1 si STAS 6400-84; • Strat de formă din pământ stabilizat cu lianţi hidraulici minim 15 cm sau din balast. Structură rutieră trotuare: • 3 cm strat din beton asfaltic tip BA8; • 10 cm strat din beton de ciment C12/15; • 10 cm strat din balast. Se vor amenaja accesele pentru fiecare proprietate astfel încât să se asigure continuitatea sistemului de scurgere a apelor pluviale, respectiv a trotuarelor. Se va urmări o amenajare corespunzătoare a intersecţiilor şi a străzilor laterale. După finalizarea acestor lucrări, se vor realiza de câte ori este necesar, lucrări de întreţinere curentă a structurii rutiere conform Normativului 554/2002. Dimensionarea structurii rutiere s-a făcut în conformitate cu PD 177-2001 - Normativ privind dimensionarea structurilor rutiere suple. Verificarea s-a făcut în conformitate cu prevederile Normativului pentru dimensionarea sistemelor rutiere suple.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu