Pentru realizarea lucrarilor din cadrul obiectivului de investitii a fost semnat contractul de finantare nr.2090/26.10.2017.Contractul are ca scop: executia de lucrari in cadrul obiectivului de investitii:,,Reabilitare si modernizarea corpului ,,A"al Scolii gimnaziale nr.3 din Zarnesti, prin realizarea de investitii in reabilitarea termica. Se vor realiza o serie de interventii destinate ridicarii gradului de ...
Pentru realizarea lucrarilor din cadrul obiectivului de investitii a fost semnat contractul de finantare nr.2090/26.10.2017.Contractul are ca scop: executia de lucrari in cadrul obiectivului de investitii:,,Reabilitare si modernizarea corpului ,,A"al Scolii gimnaziale nr.3 din Zarnesti, prin realizarea de investitii in reabilitarea termica. Se vor realiza o serie de interventii destinate ridicarii gradului de eficienta in exploatarea cladirii:anveloparea cladirii cu termoizolatie din polistiren expandat si reabilitare invelitoare;amenajarea unui grup sanitar pentru copii cu dizabilitati;construire terasa acoperita/ hol acces/ prispa;amenajarea intrarii in parterul cladirii pentru a permite accesul copiilor cu dizabilitati.
Modul de realizare a corespondentei va fi online, prin intermediul SICAP, iar ,,comunicare rezultat procedura’’, se va realiza prin intermediul e-mail declarat de ofertanti.
Autoritatea contractanta va transmite raspunsurile la clarificari cu cel putin 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Numar de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 5
Conditie suspensiva:
Procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este initiata sub incidenta prezentei clauze suspensive, in sensul ca incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea contractului facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor bugetare care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.
Autoritatea contractanta precizeaza ca va incheia contractul cu ofertantul declarat castigator numai in masura in care fondurile necesare achizitiei vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu aceasta destinatie. In cazul in care, indiferent de motiv, creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractanta, dupa primirea notificarii cu privire la nealocarea finantarii, isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, in conditiile in care nu exista sursa de finantare, in conformitate cu prevederile art.212 alin.(1)lit.c) teza 2 din L nr.98/2016 fiind imposibila incheierea contractului de achizitie publica.
Ofertantii, prin depunerea ofertei in cadrul acestei proceduri, inteleg ca autoritatea contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cadrul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca autoritatea contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu. Ofertantii,prin depunerea ofertei in cadrul acestei proceduri, accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/ clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar suferii in situatia descrisa.