Feedback
I.D.: 96626164

REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA, COMUNA RAU SADULUI, JUDETUL SIBIU

Data publicarii
08.04.24 Exista 42.524 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45321000-3
Termenul limita pentru depunere:
30.04.24
Pretul estimativ:
1.272.607,43 RON - 1.272.607,43 RON
Documente participare:
  1. Caiet de sarcini.pdf
  2. FisaDate_DF1210899.pdf
  3. Formulare pentru ofertanti.docx
Locul realizarii:
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Obiectul contractului pentru care urmează a se demara achiziţia îl constituie "REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA, COMUNA RAU SADULUI, JUDETUL SIBIU, care vizează reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi servicile publice prestate din Comuna Rau Sadului, Judeţul Sibiu, Proiect nr. C10-I3-854 finanţat prin PNRR. Valoarea estimată pentru execuţia acestui contract de lucrări este de 1,272,607...
Obiectul contractului pentru care urmează a se demara achiziţia îl constituie "REABILITARE SI MODERNIZARE SCOALA GIMNAZIALA, COMUNA RAU SADULUI, JUDETUL SIBIU, care vizează reabilitarea moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăţi servicile publice prestate din Comuna Rau Sadului, Judeţul Sibiu, Proiect nr. C10-I3-854 finanţat prin PNRR. Valoarea estimată pentru execuţia acestui contract de lucrări este de 1,272,607.43 lei , conform Devizului General aprobate prin HCL - defalcata astfel: 1.2. Amenajarea terenului 5,000.00 + TVA; 4.1. Constructii si instalatii 830,352.15 lei + TVA; 4.2. Montaj utilaj tehnologic, echipamente tehnologice functionale 111,837.57 + TVA; 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj 318,757.24 lei + TVA 5.1. Lucrari de constructii si instalatii aferente organizari de santier 6,660.47 + TVA; Termene pentru depunerea/ raspunsul la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare: A. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(1) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art.160 alin.(2) din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va transmite raspunsul consolidat formulat la solicitarile de clarificari/informatii suplimentare cu 7 zile inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, în măsura în care sunt transmise în termenul precizat.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu