Obiectul achizitiei il constituie executia lucrarilor de “Reabilitare si modernizare Sala de sedinte sediu Primarie".
Investitia propusa are menirea sa transforme actuala sala de Consiliu intr-o sala multifunctionala, care sa indeplineasca cerinte diferite, incluzand echipament tehnic adecvat si mobilier care poate fi adaptat (modular), pentru a servi si altor activitati : expozitii, conferinte, intruniri.
Conform Devizu...
Obiectul achizitiei il constituie executia lucrarilor de “Reabilitare si modernizare Sala de sedinte sediu Primarie".
Investitia propusa are menirea sa transforme actuala sala de Consiliu intr-o sala multifunctionala, care sa indeplineasca cerinte diferite, incluzand echipament tehnic adecvat si mobilier care poate fi adaptat (modular), pentru a servi si altor activitati : expozitii, conferinte, intruniri.
Conform Devizului General, valoarea estimata a prezentului contract este de 3.008.389,00 lei fără TVA din care:
- Cap 4 - Cheltuieli pentru investiţia de bază – 2.976.979,90 lei fără TVA
- Cap. 5.1.1 – Lucrari de constructii pentru organizarea santierului – 31.409,10 fără TVA
Valoarea estimata a prezentei proceduri nu include valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute.
Solicitarile de clarificari sau informaţiile suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitare de clarificari / intrebari / comunicari" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, in termen de maxim 8 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea "Lista clarificari, notificari si decizii" din cadrul anuntului/invitatiei de participare, in termen de maxim 6 zile de la data-limită stabilită pentru depunerea ofertelor, conform ar. 161, alin. 2 din Legea nr. 98 / 2016, cu modificarile si completarile ulterioare.