Feedback
I.D.: 60063197

Reabilitare si Modernizare Laborator de Analize din cadrul Spitalului Municipal Orsova

Data publicarii
18.08.21 Exista 71.264 licitatii active asemanatoare. Inregistrati-va pentru a avea acces la acestea.
Coduri CPV
45453000-7
Pretul estimativ:
210.084,00 RON - 210.084,00 RON
 
 
Locul realizarii:
Mehedinţi
  • Descarca
  • Tipareste
  • Observatii
    Adaugati favorite, invitatii si note. Aceste functii sunt disponibile doar pentru utilizatorii logati in platforma. Logati-va sau inregistrati-va la o Testare Gratuita pentru a avea acces.
  • Trimite
Descriere:
Descrierea lucrărilor şi materialelor: - lucrările vor demara cu demolarae unui perete despartitor din BCA si demontarea: tâmplăriei din lemn (uşi), obiectelor sanitare, instalaţiei sanitare, termice şi electrice, gresie, placajelor din faianţă de la pereţi, a tencuielilor afectate de infiltraţii, mucegai sau cu pete de săruri. Obiectele sanitare, lampile de iluminat şi alte elemente care sunt în stare de funcţionare se vor...
Descrierea lucrărilor şi materialelor: - lucrările vor demara cu demolarae unui perete despartitor din BCA si demontarea: tâmplăriei din lemn (uşi), obiectelor sanitare, instalaţiei sanitare, termice şi electrice, gresie, placajelor din faianţă de la pereţi, a tencuielilor afectate de infiltraţii, mucegai sau cu pete de săruri. Obiectele sanitare, lampile de iluminat şi alte elemente care sunt în stare de funcţionare se vor preda achizitorului cu proces verbal; - reparaţia tencuielilor pe zonele afectate se va face pe toată grosimea de cca. 2.5 cm până la zidărie/beton armat; sub zonele unde s-a desfăcut placajul din faianţă, tencuiala se va reface superficial, pregătindu-se planeitatea suportului pentru viitoarea placare cu faianţă; - pe peretii ce urmează a fi zugrăviti se va aplica rigips, la muchii se vor monta colţare metalice;- se va monta tavan fals din rigips pe toata suprafata laboratorului; - înainte de aplicarea zugrăvelii, în 2 straturi, cu vopsea lavabilă albă, suprafeţele se vor trata cu amorsă specifică tipului de vopsea lavabilă folosită (unde este cazul); se va utiliza vopsea lavabilă rezistentă la umezeală şi mucegai; - pardoselile se vor executa din tarket medical tip PVC, eterogen, antistatic, antibacterian, ignifug, pentru trafic intens, inclusiv cordon de sudură, dupa aplicarea unui strat de sapa autonivelanta, nuanţa o va alege achizitorul pe baza mostrelor prezentate de prestator; - placajul pereţilor se va face cu tapet medical pana la inaltimea de 1,5 metri de la sol; înainte de punerea în operă se vor prezenta mostre achizitorului; - la muchiile orizontale dintre gresie şi faianţă se va monta o plintă din pvc, albă, cu garnituri de racordare la pardoseală şi perete; lăţimea acesteia va fi de minim 50mm; prinderea se va face cu adeziv special rezistent la apă; - se vor monta ţevi pentru apă rece, caldă şi încălzire, din ţeavă de PPR dn 32mm şi 20mm, pozarea se va face rectilinie şi montajul prin intermediul unor cleme suport duble sau simple, după caz; toate trecerile prin planşee se vor face printr-o ţeavă de protecţie cu diametru adecvat; fiecare coloană dn32mm va avea montat, în zona de conectare cu cea existentă, robinet de trecere; -, prin planşee se vor realiza peste pardoseală, casete închise din gresie cu înălţimea de cca. 20-25cm înălţime (30x30xh20-25cm), cu rol de protecţie împotriva infiltraţiilor de apă; - fiecare obiect sanitar va avea prevăzut câte 1 robinet (la rezervor WC) sau 2 robinete (la lavoar, baterie duş) de trecere pentru apă din alamă cromată, cu sferă şi mâner fluture; - vasele de wc vor fi ceramice, montate pe pardoseală prin intermediul şuruburilor cu diblu şi etanşare cu silicon; racord de scurgere flexibil racordat la coloana de scurgere; rezervorul de apă va fi montat la semi-înălţime şi va avea dublă comandă; înainte de punerea în operă se vor prezenta mostre achizitorului; - lavoarele vor fi ceramice (50x60cm) şi vor fi montate pe piedestal ceramic; se va realiza prinderea de perete prin intermediul şuruburilor cu diblu; se va etanşa cu silicon intersecţia cu peretele; înainte de punerea în operă se vor prezenta mostre achizitorului; - oglindă simplă 5x450x600mm cu 4 puncte de prindere de perete; etajeră ceramică, albă, montată sub oglindă; înainte de punerea în operă se vor prezenta mostre achizitorului; - suport hârtie igienică, cromat cu clapetă; înainte de punerea în operă se vor prezenta mostre achizitorului; - dozator de săpun lichid, inox; înainte de punerea în operă se vor prezenta mostre achizitorului; - dispenser din inox pentru prosoape de hartie tip Z cu montare pe perete; înainte de punerea în operă se vor prezenta mostre achizitorului; - se vor monta radiatoare din otel sau aluminiu 11 buc, 600x1000mm si 2 buc de 600x1400mm; înainte de punerea în operă se vor prezenta mostre achizitorului; - se vor monta corpuri de iluminat led , rezistente la praf şi jeturi de apă, protecţie IP65, lumină albă, ; corpurile de iluminat din cabinetele medicale şi holuri vor fi dotate cu chituri de emergenţă pentru iluminatul de securitate pentru continuarea lucrului şi circulaţie; înainte de punerea în operă se vor prezenta mostre achizitorului; - se vor monta cabluri electrice 3x1.5mmp şi 3x2.5mmp si 3x6mmp,ingropat sub rigips intrun copex metalic; întrerupătoarele şi prizele vor fi cu montare PT/ST şi vor fi rezistente la praf şi umezeală IP44. Executantul va acorda garanţie de minim 5 ani, pentru materialele şi lucrările de reparaţii executate şi care fac obiectul contractului (se va anexa o declaraţie în acest sens). Modalităţi de plată: Prestatorul va întocmi şi înainta spre verificare şi aprobare situaţii de lucrări / plată către beneficiar la intervale de maxim 30 de zile, care ulterior, vor fi verificate de achizitor la intervale de minim 15 de zile de la primirea / înregistrarea acestora. Plata lucrărilor executate se va face în maxim 60 de zile de la emiterea facturii de către executant şi admiterea situaţiei de lucrări. Listele de cantităţi sunt folosite pentru a calcula Pretul Contractului. Contractantul este platit pentru cantitatea de lucrări real executate, la tariful din Lista de Cantitati pentru fiecare articol. Nu se acorda avans. Durata de execuţie a lucrărilor de reparaţii curente este de 2 luni calendaristice din momentul emiterii ordinului de începere a lucrărilor de către achizitor şi după predarea amplasamentului către prestator.
Inregistrati-va acum pentru un test gratuit de 7 zile
si veti putea vizualiza aceasta licitatie si multe altele asemanatoare!
 

De ce licitatie-publica.ro?

  • Oportunitati de afaceri selectionate
    individual

  • Anunturi scanate si actualizate
    din peste 3200 surse publice si private

  • Manager de cont personal - chiar si
    in timpul testarii gratuite

  • Transmiterea zilnica a anunturilor noi

Contul meu

Vezi licitatii asemanatoare

Titlul Data inchiderii
Achizitia serviciilor de informare si publicitate in cadrul proiectului: "Cresterea mobilitati urbane prin modernizarea si eficientizarea transportului public, reabilitare cai de rulare transport public, inclusiv piste biciclisti si realizare sistem inteligent de trafic management", cod SMIS: 128542. LOT 1 si LOT 2.,  
Achizitie Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii,, Reabilitare Cai De Rulare Transport Public, Inclusiv Piste Biciclisti’’,si Sistemul de trafic managemen cod SMIS: 128542 –Lot 1 si 2,  
Achizitie Servicii de Dirigentie de Santier Pentru Lucrarile Aferente Obiectivului de Investitii,, Reabilitare Cai De Rulare Transport Public, Inclusiv Piste Biciclisti’’,si Sistemul de trafic managemen cod SMIS: 128542 –Lot 1 si 2,  
Contract privind achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul: "REABILITARE TERMICĂ ŞI ENERGETICĂ CLĂDIRE ADMINISTRATIVĂ 48-94-01 DETAŞAMENTUL DE POMPIERI DROBETA TURNU SEVERIN" Cod MySMYS 127075  
Achizitia de servicii pentru proiect tehnic,asistenta tehnica din partea proiectantului,executia de lucrari pentru , Reabilitarea ,modernizarea si echiparea infrastructurii educationale la Scoala Gimnaziala Petre Sergescu, REST DE EXECUTAT. cod SMIS 2014+ :121185  
Acord cadru-Lucrari de intretinere curenta pe timp de vara – parte carosabila, acostamente, benzi de urgenta si benzi de incadrare anul I-IV – DRDP Craiova- Lot SDN Orsova 22.06.21
Reabilitare si modernizare Dispensar Medical Uman in comuna Cujmir, judetul Mehedinti 26.03.20
Contract de proiectare şi execuţie de lucrări pentru obiectivul “REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SEDIULUI POLIŢIEI ORAŞULUI VÎNJU MARE" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1, Componenta 5- Valul renovării/Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2.  
“Reabilitarea şi modernizarea sediului Poliţiei municipiului Drobeta Turnu Severin" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă PNRR/2022/C5/2/B.2.1/1, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1 , Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2.  
“REABILITAREA ŞI MODERNIZAREA SEDIULUI AURELIAN" cu finanţare din fondurile Europene aferente Planului Naţional de Redresare şi Rezilienţă, PNRR/2022/C5/2/B.2.2/1 , Componenta 5- Valul renovării/ Axa 2-Schema de Granturi pentru eficienţă energetică în clădiri publice/Operaţiunea B.2. - Renovarea energetică moderată sau aprofundată a clădirilor publice