Lotul 1 Gradinita, cuprinde lucrarile de Reabilitare si modernizare gradinita (parter si etaj).
Lotul 2 Corp A, cuprinde lucrarile de Reabilitare si modernizare scoala gimnaziala Corp A (parter si etaj).
Lotul 3 Corp B, cuprinde lucrarile de Reabilitare si modernizare scoala gimnaziala Corp B (demisol, parter si etaj).
1.Valoarea estimata Lot 1 este de 722.079,76 lei fara TVA din care:
- cheltuieli pentru investitia de baz...
Lotul 1 Gradinita, cuprinde lucrarile de Reabilitare si modernizare gradinita (parter si etaj).
Lotul 2 Corp A, cuprinde lucrarile de Reabilitare si modernizare scoala gimnaziala Corp A (parter si etaj).
Lotul 3 Corp B, cuprinde lucrarile de Reabilitare si modernizare scoala gimnaziala Corp B (demisol, parter si etaj).
1.Valoarea estimata Lot 1 este de 722.079,76 lei fara TVA din care:
- cheltuieli pentru investitia de baza - 714.222,79 lei;
- organizare de santier - 7.856,97 lei;
2.Valoarea estimata Lot 2 este de 1.437.337,08 lei fara TVA din care:
- cheltuieli pentru investitia de baza - 1.423.019,57 lei;
- organizare de santier - 14.317,51 lei;
3.Valoarea estimata Lot 3 este de 947.567,62 lei fara TVA din care:
- cheltuieli pentru investitia de baza - 940.367,10 lei;
- organizare de santier - 7.200,52 lei;
Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.
98/2016.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.
98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, Autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare/ informatiilor suplimentare este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Avand in vederea prevederile art.141 alin (4) din legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta permite ca un ofertant sa oferteze pentru un lot, pentru doua loturi sau pentru toate loturile. Avand in vederea prevederile art.141 alin (5) si (6) din legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va atribui unui ofertant maxim un lot. In cazul in care un ofertant ocupa primul loc la mai multe loturi, autoritatea contractanta ii va atribui lotul la care a ocupat primul loc cu valoarea cea mai mare.