Obiectul contractului ce va fi încheiat ca urmare a derulării acestei proceduri de achizitie publica este Execuţie lucrărilor pentru obiectivul de investiţii ,, REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI LOCALE IN COMUNA GORGOTA, JUDETUL PRAHOVA,, prin execuţia tuturor lucrărilor identificate prin proiectul tehnic de execuţie (părţi scrise şi părţi desenate), şi include:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesa...
Obiectul contractului ce va fi încheiat ca urmare a derulării acestei proceduri de achizitie publica este Execuţie lucrărilor pentru obiectivul de investiţii ,, REABILITARE SI MODERNIZARE DRUMURI LOCALE IN COMUNA GORGOTA, JUDETUL PRAHOVA,, prin execuţia tuturor lucrărilor identificate prin proiectul tehnic de execuţie (părţi scrise şi părţi desenate), şi include:
i. achiziţionarea tuturor materialelor şi produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor şi echipamentelor, necesare pentru execuţia lucrărilor;
ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea şantierului, sau orice autorizaţie necesară contractantului de la autorităţile competente pentru executarea lucrărilor şi realizarea activităţilor şi lucrărilor temporare;
iii. transportul la şantier a oricăror materiale, utilaje, componente şi echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuţia lucrărilor;
iv. orice testare şi testele relevante, aşa cum sunt aceste testări şi teste solicitate prin legislaţia şi reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calităţii în construcţii;
v. orice consumabile necesare pentru execuţia lucrărilor şi realizarea testărilor;
vi. întreţinerea normală şi extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către autoritatea contractantă;
vii. activităţi şi consumabile necesare pentru menţinerea şantierului curat şi funcţional, demontarea şi îndepărtarea oricăror lucrări sau activităţi provizorii;
viii. pregătirea oricărei documentaţii necesare contractantului pentru execuţia lucrărilor, documentaţie care include dar nu se limitează la:
a. Grafice generale de realizare a investiţiei publice;
b. Planul calităţii pentru execuţie;
c. Planul de control al calităţii;
ix. Documentarea informaţiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcţiei, inclusiv documentarea instrucţiunilor de exploatare.
x. Termenii şi condiţiile contractului includ şi o garanţie pentru execuţia lucrărilor de minim 2 ani, perioada in care ofertantul declarat castigator trebuie sa asigure activitatile de garantie.
Toate activităţile trebuie realizate cu respectarea legislaţiei şi a reglementarilor tehnice în vigoare, aplicabile specificului obiectivului de investiţii.
Clauza suspensiva
Incheierea contractului se va face sub conditia alocarii creditelor bugetare cu aceasta destinatie, semnarea facandu-se cu respectarea dispozitiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri inteleg ca Autoritatea Contractanta nu poate fi considerata raspunzatoare pentru vreun prejudiciu in cazul anularii procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia si indiferent daca Autoritatea Contractanta a fost notificata asupra existentei unui asemenea prejudiciu.
Ofertantii din cadrul acestei proceduri accepta utilizarea conditiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumandu-si intreaga raspundere in raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi in situatia descrisa.
Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 12
Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.