Valoarea totala a obiectivului de investitii „ Reabilitare Scoala Gimnaziala nr 1, Corp B, strada Prutului nr 9 din Municipiul Hunedoara, Judetul Hunedoara ”, este de 3.889.010,95 lei fara TVA, care include si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, din care:
- intocmire documentatie tehnico-economice (PT,DA,PAC, POE) 84.359,00 lei fara TVA;
-asistemta tehnica din partea proiectantului ...
Valoarea totala a obiectivului de investitii „ Reabilitare Scoala Gimnaziala nr 1, Corp B, strada Prutului nr 9 din Municipiul Hunedoara, Judetul Hunedoara ”, este de 3.889.010,95 lei fara TVA, care include si valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute, din care:
- intocmire documentatie tehnico-economice (PT,DA,PAC, POE) 84.359,00 lei fara TVA;
-asistemta tehnica din partea proiectantului 22.069,45 lei fara TVA;
- executie lucrari Reabilitare Scoala Gimnaziala nr 1, Corp B 3.341.100,00 lei fara TVA;
- Organizare de santier -Lucrari de constructii 47.752,50 lei fara TVA;
-dotari specifice Scoala gimnaziala 54.200,00 lei fara TVA;
- TOTAL Reabilitare Scoala Gimnaziala 3.549.480,95 lei fara TVA;
Durata de realizare a obiectivului de investitii : 15 luni.(Pentru întocmirea documentaţiei tehnico – economice – 3 luni calendaristice, Pentru execuţia lucrărilor – 12 luni calendaristice )
Modificarea contractului de achizitie publica , in cursul perioadei sale de valabilitate , se face in conditiile prevazute la art 221 din Legea nr 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazuurile si conditiile prevazute la art 221 din Legea nr 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatiisuplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 9 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare cu 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.