Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este atribuirea unui contract de lucrări (proiectare + execuţie) pentru obiectivul ,,REABILITARE SALĂ SPORT".
Activităţile ce se vor realiza cuprind: proiectarea, inclusiv asistenţa tehnică din partea proiectantului pe durata de execuţie a lucrărilor, verificarea de verificatori atestaţi a tuturor documentelor elaborate şi execuţia lucrărilor, lucrări ce vor fi identifi...
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este atribuirea unui contract de lucrări (proiectare + execuţie) pentru obiectivul ,,REABILITARE SALĂ SPORT".
Activităţile ce se vor realiza cuprind: proiectarea, inclusiv asistenţa tehnică din partea proiectantului pe durata de execuţie a lucrărilor, verificarea de verificatori atestaţi a tuturor documentelor elaborate şi execuţia lucrărilor, lucrări ce vor fi identificate în proiectul tehnic ce se va elabora ale obiectivului "REABILITARE SALĂ SPORT", fiind cuprinse în documentaţia de avizare a lucrărilor de intervenţie (DALI) pus la dispoziţie de autoritatea contractantă tuturor operatorilor economici şi se referă la:
A. pentru proiectare
a) Elaborarea documentaţiei necesare obţinerii autorizaţiei de construire pentru reabilitarea sălii de sport (DTAC);
b) Obţinerea autorizaţiei de construire;
c) Întocmire Proiect tehnic (PT), detalii de executie (DE), caiete de sarcini pe specialităţi, obţinere viză verificator tehnic proiect pentru execuţie reabilitare sală sport
d) Asistenta tehnică din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrărilor pentru execuţie reabilitare sală sport
e) Participarea la recepţia la terminarea lucrărilor şi la recepţia finală şi întocmirea documentelor aferente;
f) Întocmirea raportului proiectantului, la recepţia lucrărilor, privind respectarea de către executant a proiectului tehnic de execuţie;
g). Participarea la întocmirea documentaţiei privind Cartea Tehnică a Construcţiei, conform dispoziţiilor legale;
B. pentru execuţie
Se solicită realizarea integrală a lucrărilor conform Proiectului Tehnic, ce se va elabora de proiectant, respectând condiţiile din avizele / autorizaţiile / acordurile obţinute pentru această lucrare, a autorizaţiei de construire, precum şi a caietelor de sarcini pe specialităţi.
Valoarea totală estimată a contractului ce se propunea a se încheia este de 1.737.674,30lei fără TVA, aşa cum reiese din devizul general întocmit la faza DALI, ce a fost actualizat prin HCL nr. 56 din 30.06.2022 documentaţie ce cuprinde următoarele categorii de cheltuieli:
a). Cheltuieli pentru servicii de proiectare + asistenţă tehnică din partea proiectantului, inclusiv verificarea tehnică a proiectului la exigenţele de calitate propuse de proiectant, cheltuieli în sumă de 33.560,00 lei (fără TVA), sumă formată din:
- Elaborare Proiect pentru autorizarea lucrărilor de execuţie şi elaborare proiect tehnic (inclusiv detaliile de executie, ce constituie parte integranta a proiectului tehnic) – 20.800,00 lei (fără TVA);
- Verificarea tehnică de calitate a proiectului tehnic şi a detaliilor de execuţie – 6.000,00 lei (fără TVA);
- Asistenţă tehnică din partea proiectantului – 6.760,00 lei (fără TVA);
b). Cheltuieli pentru execuţie în sumă de 1.704.114,30 lei (fără TVA), sumă formată din:
A. Constructii montaj 1.697.814,30 lei (fără TVA) din care:
- Constructii si instalatii – 1.685.814,30 lei (fără TVA);
- Lucrari de constructii si instalatii aferente Organizarii de şantier: 12.000,00 lei (fără TVA);
B. Cheltuieli conexe organizarii de santier: 6.300,00 lei (fără TVA).
La baza justificării valorii estimate a activitatilor respective au stat devizele estimative întocmite de proiectant la faza DALI, ce au la bază preturile la materiale, tarifele la mâna de lucru, tarifele la utilaje si la transporturi, preţuri/tarife medii practicate de operatorii economici pentru astfel de lucrări si servicii, la nivel national.